انجام بیش از ۲۰۰ هزار متر طول خط‌کشی معابر در سال ۱۴۰۰

شهردار منطقه ۱۱ گفت: به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی و افزایش ایمنی عبور و مرور شهروندان محله های مرکزی تهران در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ هزار متر طول خط کشی در منطقه ۱۱ انجام شده است.


به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ در خصوص اقدامات این منطقه به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی شهروندان اعلام کرد: بر اساس آمار و اطلاعات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۱ تهران این معاونت در سال گذشته بیش از ۲۰۰ هزار متر طول خط کشی ترافیکی در معابر اصلی و شریانی محلات مرکزی تهران اجرا کرده است.


موسوی افزود: خط کشی های اجرا شده شامل بلوک های عابر پیاده، کانال‌های عابر پیاده، خط کشی های محوری و ایستگاه های اتوبوس است.


او همچنین اعلام کرد خط کشی های برخی ایستگاه های اتوبوس و خط کشی بستر و هاشور به متراژ ۱۰۰۰ متر مربع در منطقه ۱۱ اجرا شده است.


شهردار منطقه ۱۱ ضمن اشاره به اهداف اجرای عملیات خط کشی در معابر اصلی این منطقه گفت: ارتقاء فرهنگ ترافیکی و توجه به آموزش شهروندان همچنین تعیین دقیق مسیرهای عبوری برای تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات در این منطقه از مهمترین دلایل توجه به اجرای این خط کشی ها بوده است.


سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ پس از اعلام گزارش اقدامات انجام خط کشی های ترافیکی در این منطقه به برنامه‌های آتی معاونت حمل و نقل ترافیک و مدیریت شهری در منطقه ۱۱ اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات خط کشی های ترافیکی نیازمند توجه مستمر است که به همین اساس طبق اولویت های موجود و بازدیدهای میدانی موارد نیازمند توجه و احیا شناسایی می شوند و در سال جاری کلیه معابر اصلی که نیازمند احیای خط کشی هستند مرتفع خواهد شد.

وقوع زمین‌لرزه ۷ و ۳ دهم ریشتری در مرز چین و تاجیکستان
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا