المسلم: بازی‌های آسیایی قطعا در سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین المسلم در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه شورای المپیک آسیا نظر مثبتی به فعالیت‌های صالحی امیری دارد، اظهار داشت: بله درست است این صحبت من از روی عمل است نه حرف. چالش‌هایی که در کرونا ایجاد شد و شرایط سخت مالی شاهد دستاوردهایی بودیم که حاصل تلاش صالحی امیری بود. برای رسیدن به ثبات و نتیجه امیدوارم قدر کارهای خالق‌العاده انجام شده دانسته شود.

او در پاسخ به این پرسش که تاریخ برگزاری بازی‌های آسیایی چه زمانی است،گفت: قطعا صحبت می‌کنیم و بازی‌ها سال آینده خواهد بود و قبل از سپتامبر نیست.

دبیرکل شورای المپیک آسیا تاکید کرد: بازی‌های المپیک آسیایی بزرگ‌تر از المپیک است و مدیریت این حجم از ورزشکار، همراه اهالی رسانی یک حلقه بسته با رقم بالایی از افراد سخت است و ما می‌خواهیم ورزشکاران خوشحال باشند و رسانه‌ها آزادی عمل داشته باشند. بازی‌های آسیایی قطعا در سال آینده  برگزار می‌شود و روال آماده سازی در ایران و سایر کشورها انجام خواهد شد.

وی در خصوص دیدار با مخبر، معاون اول رئیس جمهور  گفت: جلسه خوبی برگزار شد و بحث شد چگونه فینا و OCA می‌تواند در بدنه ورزش ایران حضور داشته باشند. شنا ورزشی برای سلامت و نجات جان انسان‌ها است و این مزیت این رشته است. جمعیت ایران بالای ۸۰ میلیون است و در ذات همه انسان‌ها این است که از آب لذت می‌برند. وظیفه من به عنوان رئیس فینا این است که به همه کودکان آموزش دهم. خوشحالم تعامل وزارت ورزش، آموزش و پرورش و کمیته و فدراسیون شنا خوب است و این برنامه در هفت شهر اصفهان، تبریز، تهران، اهواز مشهد، شیراز و کرمانشاه برگزار می‌شود.

نخستین پیروزی آلکاراس برابر مدودف با طعم قهرمانی در ایندین ولز
هم اکنون بخوانید

 

المسلم در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود کشورها زودتر از این متوجه می‌شدند که بازی‌ها قرار است به تعویق افتد و یا امکان تغییر میزبان وجود نداشت؟ تاکید کرد: اصلا امکان تعویض میزبانی وجود ندارد چون ما به چین اطمینان ۱۰۰ درصد داریم و بهترین بازی‌ها خواهد بود و عالی ترین خدمات ارائه می‌شود و همه از آن لذت خواهند برد.

وی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون‌ها خواستار کمک شما برای کسب کرسی بین المللی هستند، آیا در کشورهای دیگر افراد برای چند پست کاندیدا می‌شوند؟ تصریح کرد: باید در وهله اول به عنوان یک تیم همکاری کنند و تعامل خوبی بین کمیته ملی المپیک و دولت برقرار شود. تمام فدراسیون‌ها نقش و مسئولیت خود را در حوزه ورزش بشناسند و ساده ترین توصیه من برای کسب کرسی این چیزها است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا