اشتغال زایی و افزایش تولیدات داخلی مهمترین هدف بخش خصوصی است

مدیر عامل شرکت بتن آبسرد گفت: ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات داخلی مهمترین هدف بهش خصوصی در کشور برای بهبود وضعیت اقتصادی به شمار می رود.


محمدرضا تفاهی اظهار داشت: منطقه آبسرد جزء شهرستان دماوند از شهرستان های استان تهران است که در آن مجموعه ای با هدف اشتغال زایی و کسب درآمد و رونق اقتصادی حدود هفت سال راه اندازی شده و فعالیت می کند‌.


وی افزود: در شرکت بتن آبسرد کارهای ساختمانی از قبیل تولید بتن، فروش آهن آلات، ساخت تیرچه های سقفی،  فلزی و بتنی و فوم بتن انجام می شود.


مدیر عامل شرکت بتن آبسرد با بیان اینکه راه اندازی این شرکت موجب اشتغال زایی در منطقه شده است، خاطر کرد: در این مجموعه تولیدی و اقتصادی، ۷۰ نفر به شکل مستقیم و ۷۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم فعال بوده و کار انجام می دهم .


وی به مشکلات در این حوزه اشاره کرد و گفت:در گذشته اداره صنعت و معدن با سند خودروها به مالکان و کارفرمایان این بخش حواله لاستیک ارائه می کرد که نسبت به قیمت بازار بسیار ارزان و مقرون به صرفه بود اما در حال حاضر ناچار هستیم این وسیله مورد نیاز را از بازار آزاد و به قیمت بالا تهیه و خریداری کنیم.


تفاهی به قطع سهمیه لاستیک و بروز مشکلات در این اشاره و عنوان کرد:  در زمینه بیمه کارکنان و مالیات و دارایی با چالش و مشکلاتی مواجه شدیم و برای کارفرما معضلاتی ایجاد شده چرا که افزایش اعداد و ارقام بیمه نیازمند بازنگری است تا مشکلات در این حوزه برای کارفرمایان مرتفع شود.

توصیه‌هایی به شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا/تولید باید آسان‌ترین روش کسب درآمد شود
هم اکنون بخوانید


همچنین کسری سهمیه کارت سوخت گازوئیل از مشکلات دیگر در این مجموعه به شمار می رود .


وی ادامه داد: تامین آب از موانع تولید به شمار می رود. اگر چه اخیرا مکاتباتی در این خصوص با اداره آب و فاضلاب شهرستان دماوند انجام شده تا بتوان مشکل را رفع کرد.


مدیر عامل شرکت بتن آبسرد گفت: میزان تولیدات در این مجموعه سقف نداشته و تولیدات بر اساس تقاضا انجام می شود که بر همین اساس سالانه ۵ هزار متر مکعب بتن تولید و به بازار عرضه می شود. هر چه میزان تقاضا افزایش یابد تولیدات هم بیشتر خواهد شد.


وی در پایان گفت:در شرکت بتن ابسرد کارهای ساختمانی از قبیل تولید بتن آماده استاندارد فروش اهن الات ساخت انواع و اجرا انواع تیرچه های فلزی و بتنی انجام فوم بتن هم انجام می شود.


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

دکمه بازگشت به بالا