شروع به کار شبکه اجتماعی سامسونگ

به گزارش خبرنگار گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا، شرکت الکترونیکی سامسونگ اعلام کرده است که از Discord به عنوان یک پلتفرم اجتماعی مبتنی بر جامعه، برای گسترش فعالیت‌های خود در حوزه وب ۳٫۰ و متاورس شرکت بهره خواهد برد.

 

توسعه این امکان سبب خواهد شد که شعبه این شرکت چند ملیتی در آمریکا قادر به تعامل با مصرف کنندگان، ایجاد یک جامعه مجازی و گسترش فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال خود خواهد باشد.

 

گفتنی است که عضویت در این شبکه اجتماعی نیاز به دریافت دعوت نامه رایگان دارد با این وجود آمارهای موجود در سرور Samsung US Discord نشان می‌دهد که این شبکه در ۱۲ ساعت اول فعالیت خود موفق به جذب بیش از ۱۰۰۰۰۰ عضو شده است!. (در زمان نگارش این گزارش تعداد کاربران شبکه اجتماعی سامسونگ به بیش از ۱۶۰ هزار کاربر رسیده است).

این شبکه تعاملی و مجازی ابزاری است تا بهره‌برداران محصولات  شرکت سامسونگ با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، طرفداران سامسونگ، گیمرها و … در این سکو حضور دارند و برای برنده شدن محصولات دیجیتال انحصاری سامسونگ، دسترسی VIP به رویدادها، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و … در شبکه اجتماعی سامسونگ فعالیت می‌کنند. همچنین کاربران با عضویت در این شبکه از هدایای روزانه جهت مشارکت در برنامه جدید شرکت بهره‌مند خواهند شد.

 

شرکت سامسونگ سعی دارد تا این محصول را مبنایی آزمایشی برای پویش‌های بازاریابی خود در آینده قرار دهد.

 

میشل کراسان-ماتوس، مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیک در آمریکا، طی بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: سکوهای ارتباط مجازی، مانند Discord، سامسونگ را قادر می‌سازد تا جامعه‌ای را ایجاد کند که در آن هم علاقه‌مندان فعلی سامسونگ و هم طرفداران کاملاً جدید بتوانند متحد شوند. “از آنجایی که این علاقه مندان توقع دارند تا ما سقوط NFT را پیش بینی کنیم، محصولات انحصاری هدیه دهیم یا رویداد مجازی شرکت را به آن‌ها عرضه کنیم، ما می توانیم این مرز جدید را در کنار آنها کشف کنیم، این فناوری این امکان را برای ما فراهم می‌کنید که پدیده‌های اطراف خود را آزمایش کنیم، بیاموزیم و در نهایت، آینده فراجهانی خود را شکل دهیم — این فوق العاده هیجان انگیز است.”

دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی انتقالی از خارج به داخل کشور آزمون ارزیابی صلاحیت علمی ندارند/ تعداد متقاضیان بازگشت به کشور به ۱۰۰ نفر هم نمی‌رسد
هم اکنون بخوانید

 

البته باید به این نکته اشاره کرد که سرور Discord سامسونگ اولین مواجهه این شرکت با Web 3.0 و متاورس نیست. سامسونگ فقط در سال جاری، میزبان تعدادی پویش‌های ترویجی مجازی با این موضوعات بوده است، پویش‌های از قبیل سامسونگ ۸۳۷X مستقر در Decentraland و همکاری با Nifty Gateway برای نمایش NFT در تلویزیون‌های سامسونگ فقط بخشی از این تجربیات هستند.

 

متاورس، در ماهیت اصلی خود، یک دنیای مجازی است. ایده دنیای مجازی که در آن کاربران می توانند ارتباط برقرار کنند، تعامل کنند و دارایی ها را مبادله کنند، ایده ای است که سامسونگ مدتی است در مورد آن فکر می کند. در حال حاضر، این فقط یک ایده است اما مشخص نیست که شرکت تا چه حد می‌تواند آن را بزرگ کند.

 

انتهای پیام/ 

ترجمه و تنظیم: عرفان سرحدی هرسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سه =

دکمه بازگشت به بالا