نصیری: خوشحالم که فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتم/ کیفیت فنی لیگ بهتر از سال‌های گذشته بود

مجید نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد عملکرد مس رفسنجان در فصل گذشته گفت: ما در مجموع فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و به هدف‌هایی که باشگاه و کادر فنی ترسیم کرده بودند، رسیدیم. البته در یک مقطع از فصل چند امتیاز حساس از دست دادیم که این موضوع طبیعی است، چون نمی‌توان توقع داشت که یک تیم مدام روی دور نتیجه گرفتن باشد. خدا را شکر که فصل به خوبی برای ما تمام شد و فوتبالی هم که مس به نمایش گذاشت با تحسین کارشناسان و رسانه‌ها همراه بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش در این فصل راضی است، یادآور شد: من ۲۸ بازی انجام دادم و تجربیات زیادی را به دست آوردم. فصل گذشته برای من فوق‌العاده بود و خوشحالم که جواب اعتماد کادر فنی را دادم. باید از محمد ربیعی، مسئولان باشگاه و هم‌بازی‌هایم تشکر کنم و امیدوارم فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کنم. من یک فصل دیگر هم با مس رفسنجان قرارداد دارم.

نصیری با اشاره به کیفیت بازی‌های لیگ برتر و اینکه برخی معتقدند کیفیت فنی مسابقات اُفت پیدا کرده بود، تصریح کرد: فکر می‌کنم کیفیت لیگ از سال‌های قبل بهتر بود و تیم‌های خوبی در لیگ فصل گذشته حضور داشتند. برای فصل بعد هم دو تیم ریشه‌دار ملوان و مس کرمان به لیگ برتر آمدند و قطعاً کیفیت بازی‌ها باز هم بهتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

گزارش بلومبرگ از توافق احتمالی و پر کردن جای خالی نفت روسیه در بازار اروپا توسط ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا