گرشاسبی: بهتر بود عزیزی خادم در مجمع حاضر می‌شد/ حضور نکونام در استقلال شایعه است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: یکسری ابهامات وجود داشت که باید مطرح می‌شد، یکی از معضلاتی که بلاتکلیف مانده مسائل مالی است که حسابرسی نشده و حتی فدراسیون‌های سال‌های قبل هم اسناد مالی را تایید نکرده‌اند و این خیلی برای فدراسیون فوتبال ما خیلی بد است. ماجدی و کامرانی‌فر قول دادند که پیگیری کنند و در یک مجمع فوق‌العاده بررسی شود تا با امضای مدیران قبلی کار قانونی شود.

وی اضافه کرد: از طرف دیگر بحث عزل رئیس فدراسیون مطرح بود که مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به مواردی که وجود داشت بهتر بود که عزیزی خادم حضور می‌یافت و از خودش دفاع می‌کرد و توضیح می‌داد ولی کمیته استیناف رای داده بود. اگر ایشان حضور پیدا می‌کرد قشنگ‌تر بود. رای‌گیری درباره ۴ عضو هیئت رئیسه هم انجام شد ولی باید فکر اساسی به حال فوتبال کشور شود. این زیبنده فوتبال ما نیست که در مدت کوتاهی ۴ رئیس فدراسیون عوض شود، این وضعیت برنامه‌ها را بهم می‌ریزد.

مدیرعامل فولاد درباره وضعیت جواد نکونام برای فصل آینده یادآور شد: نکونام قرارداد دارد و قطعا در تیم حضور خواهد داشت. در حال پیگیری هستیم تا تیم را تقویت کنیم و تیم قدرتمندی را برای لیگ برتر و به عنوان تنها تیم ایرانی در آسیا داشته باشیم.

گرشاسبی درباره اینکه شایعه حضور نکونام در استقلال را تکذیب می‌کند، گفت: صددرصد همینطور است، اصلا این موضوع را چه کسی گفته است؟ اینها شایعات است و خیلی به آن توجه نکنید.

انتهای پیام/

ارسلان: در کشتی جهان به نقطه‌ای امن رسیده‌ام و از این مسیر جدا نمی‌شوم/ برای قراردادی جدید به صربستان می‌روم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا