تعلل در صدور حکم بازنشستگی مدیرعامل بانک مسکن را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنم

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا با اشاره به تذکر اخیرش به وزارت راه و شهرسازی در مورد بازنشستگی مدیر عامل بانک مسکن گفت: اسناد و مدارکی در مورد زمان استخدام و بازنشستگی این مدیر پس از ۳۵ سال فعالیت اداری و همچنین مکاتبات سازمان های نظارتی در مورد فرد نامبرده به دست بنده رسید، که بنابر وظیفه نظارتی خود تذکراتی در این خصوص مطرح کردم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا از طرف وی با بنده تماس گرفتند و به شکل کلی از مدیریت بانک مسکن تعریف کردند، اما پاسخی به تذکر بنده ندادند. منتظر ارائه پاسخ قانع کننده بانک مسکن، وزارت اقتصاد و وزارت راه و شهرسازی به تذکر و مستندات موجود هستم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مستندات دقیقی در این خصوص و علت تعلل در صدور حکم بازنشستگی نامبرده به بنده ارائه نشود، این موضوع را از طریق مراجع نظارتی و قضایی پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

امیدی به سفر تماشاچیان جام جهانی قطر به ایران نداریم/ ایران مقصدی گران در منطقه به حساب می‌آید/ معاون گردشگری در حاشیه قدم می‌زند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا