برگزاری جلسه فوق‌العاده ارزیابی حادثه ریزش متروپل آبادان در نهاد ریاست جمهوری

جلسه فوق العاده بررسی گزارش‌های هیات‌های اعزامی و پیگیری و نظارت بر آخرین اقدامات انجام شده در حادثه ریزش برج متروپل آبادان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.


به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری ریاست جمهوری در ابتدای این جلسه که با حضورمعاون اول رئیس جمهور و نمایندگان دستگاه‌های مختلف خدمت رسان در حادثه اخیر آبادان برگزار شد، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مشتمل بر تسلیت به مردم داغدار آبادان و نیز دستور خطاب به مسئولان برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه و جلوگیری از تکرار حوادث مشابه توسط رئیس جمهور قرائت شد.


در ادامه معاون اول رئیس جمهور گزارش هیات اعزامی به آبادان را ارائه و نمایندگان دستگاه‌های حاضر نیز گزارش اقدامات خود را بیان کردند.


رئیس جمهور پس از اطلاع از آخرین گزارش‌های آواربرداری و امدادرسانی با تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان حادثه و مردم آبادان بر ضرورت بسیج همه امکانات برای امداد و نجات آسیب دیدگان و مفقودان تاکید کرد و گفت: دولت تمام امکانات و همت خود را بکارگرفته تا به نحو فوری و کامل به آسیب دیدگان کمک شود و عملیات نجات نیز تا زمان ممکن ادامه خواهد یافت. همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند تا در جریان امدادرسانی، حادثه غیر مترقبه‌ای برای مردم و امدادرسانان اتفاق نیفتد.


رئیس جمهور در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری، ضمن تقدیر از حضور میدانی وزیر کشور و همه دستگاه‌های امدادسان و تشکر از رسانه ملی خاطرنشان کرد: رسانه ملی و تمام افراد و رسانه‌های دلسوز کشور، کمک کنند تا مردم در جریان اخبار صحیح و دقیق این تلاش‌ها قرار گیرند.

پیشنهاد اصلاح آیین‌نامه فنی قانون هوای پاک در خصوص اجرای طرح کهاب
هم اکنون بخوانید


رئیس جمهور در دومین بخش از دستورات خود بر شناسایی و پیگیری مقصرین و قاصرین این حادثه تاکید کرد و گفت: با هر فرد در هر رده‌ای که در این حادثه مرتکب تخلف یا ترک فعل شده باید به شدت برخورد شود.


میعادفر نیز با حضور در این جلسه گزارشی از عملکرد سازمان اورژانس کشور برای امدادرسانی به قربانیان حادثه ارائه کرد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفت =

دکمه بازگشت به بالا