برگزاری دوره‌های آموزش اسکیت برای دانش‌آموزان

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: در حال حاضر بزرگترین سامانه آموزش ورزش کشور در فدراسیون برای جامعه هدف راه‌اندازی شده که معلمان تربیت بدنی در آن شناسایی شده‌اند.


به گزارش ایلنا، جلسه مشترک مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی با حضور حمید رضا بخارایی دبیر کل فدراسیون اسکیت و عباسی نایب رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی برگزار شد.


در ابتدای جلسه هنرجو با اشاره به امضای تفاهم نامه بین دو فدراسیون و تشکر از اهتمام فدراسیون دانش آموزی در گذشته بیان داشت :در حال حاضر در نظر داریم برای شناسایی استعدادهای اسکیت از کف مدارس مجدد این تفاهم نامه را به اجرا در بیاوریم چرا که دانش آموزان بزرگترین سرمایه های آینده ورزش کشور هستند.


رییس فدراسیون اسکیت ادامه داد:یکی از راه های پیشرفت ورزش کشور در تمامی زمینه ها شناسایی استعداد یابی و پرورش در سنین نونهالی و نوجوانی می باشد، که میتواند ثمره آن را آینده ورزش کشور دید.


وی ورزش دانش‌آموزی را ذخایر استعداد برای ورزش قهرمانی کشور دانست و اظهار داشت: ما با فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنیم و بر لزوم اجرای مفاد تفاهم‌نامه که شامل موضوعات استعدادیابی ورزشی، مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، پرورش نیروی انسانی تاکید داریم چرا که صرف تفاهم نامه مورد نظر نیست.


وی با بیان اینکه ارتقاء سطح آموزشی و دانش بازیکنان و مربیان از اهداف حائز اهمیت فدراسیون اسکیت است بیان داشت: استعدادهای ورزش باید از مدارس شناخته شده و توسط فدراسیون ها پرورش یابند تا در آتی بتوانند در ورزش قهرمانی تاریخ ساز شوند.

رهایی از هفت خوان ازدواج به شیوه "هم باشی"
هم اکنون بخوانید


بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آنچه اهمیت دارد پرورش افرادی است که بتوانند به صورت تخصصی دانش آموزان را با این رشته آشنا کنند.


وی افزود: استعدادیابی یعنی اینکه ما افرادی را شناسایی کنیم که تا به حال مورد توجه نبوده اند. باید جامعه آماری دانش آموزان در شهرستان های کوچک را مورد هدف خود قرار دهیم و با نیاز سنجی و راه اندازی کمیته های اسکیت در شهرستان های سراسر کشور استعداد های این ورزش را شناسایی و پرورش دهیم.


وی به اهمیت همکاری دو جانبه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بزرگترین سامانه آموزش ورزش کشور در فدراسیون برای جامعه هدف راه اندازی شده که معلمان تربیت بدنی در آن شناسایی شده‌اند و با استفاده از این سامانه می‌توانیم افرادی را آموزش داده و پس از آن با همکاری فدراسیون اسکیت دوره های آموزشی را توسط همین معلمان برای دانش آموزان در شهرستان‌های مختلف برگزار کنیم.


رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: امیدوارم فدراسیون اسکیت بتواند از ظرفیت‌های موجود در وزارت آموزش و پرورش به لحاظ استفاده از منابع انسانی و استعدادهای فراوان در ورزش دانش‌آموزی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی استفاده کند و ما نیز همکاری همه جانبه خود را با این فدراسیون اعلام می کنیم.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

دکمه بازگشت به بالا