کمک هزار دلاری کمیته ملی المپیک به پدیده تنیس ایران/ صفی: آرزویم قهرمانی مسابقات گرنداسلم است

مشکات الزهرا صفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: مسابقه خیلی خوبی بود. در هفته دوم مسابقات چند بازیکن از ترکیه و کشورهای دیگر‌ اضافه شده بودند که باعث شد مسابقات شور و اشتیاق دیگری گرفته و زنده شود.

وی به کسب دو‌ مقام قهرمانی در بخش انفرادی و دو نفره اشاره کرد و افزود: خدا را شکر توانستم بازی خوبی انجام دهم و در فینال هم ۴ بر یک جلو بودم که با انصراف حریفم قهرمان شدم. در بخش دونفره هم با پارتنر بلژیکی هماهنگ بودیم و بازی خوبی را در کنار هم داشته باشیم و قهرمان شدیم.

تنیسور آتیه‌دار کشورمان درخصوص انصراف حریفش در فینال بخش انفرادی، تصریح کرد: بازی در فینال بخش انفرادی ۴ بر یک به نفع من بود اما حریفم حالش خوب نبود و انصراف داد.

صفی همچنین از صادر شدن روادید شرکت در مسابقات رولاندگاروس فرانسه خبر داد و گفت: روادید شرکت در مسابقات رولاندگاروس فرانسه آمده است و باید هماهنگی کارهای دیگر را انجام دهم. امیدوارم کارها به موقع انجام شود تا بتوانم در مسابقات فرانسه شرکت کنم.

وی افزود: این مسابقات گرنداسلم دوم سال است که از مسابقات مورد علاقه من از دوران کودکی  بوده است و انگیزه خوبی برای من و تنیس ایران است که یک بازیکن از ایران در این گرنداسلم بازی می‌کند و آرزویم قهرمانی است.

صفی با بیان اینکه در جدول مقدماتی‌مسابقات رولاندگاروس هستم و بازیکنان خوبی در جدول مقدماتی قرار دارند و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب نتایج قابل قبولی کسب کنم، درباره وعده‌های رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: آقای صالحی امیری گفتند هزینه بلیت‌هایم را پرداخت می‌کنند که کمک خیلی بزرگی است. همچنین کمک هزینه‌ای دادند تا بتوانم در مسابقات گرنداسلم استفاده کنم و به من گفتند دغدغه‌ای نداشته باشم. من هم امیدوارم این حمایت‌ها بیشتر شود و هزینه بلیت‌ها داده شود تا بتوانم راحت‌تر در مسابقات گرنداسلم حضور پیدا کنم.

زنگنه: باید با تیم‌های درجه یک دنیا بازی کنیم/ وظیفه ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم
هم اکنون بخوانید

تنیسور کشورمان درباره میزان کمک هزینه کمیته ملی المپیک گفت: کمک هزینه کمیته ملی المپیک هزار دلار است که بخشی از هزینه‌هایم را تامین می‌کند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا