عنایتی: فجر تیم جنگنده‌ای است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی پس از پیروزی یک بر صفر هوادار مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: به جز اینکه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه نیمه دوم را از دست دادیم، بازی خوبی بود. به سرآسیایی تبریک می‌گویم بابت تیم جنگندگی که درست کرده و فکر می‌کنم در نیمه دوم ما را خیلی اذیت کرد. اگر از لحاظ جدولی شرایط‌شان بهتر بود می‌توانستند خیلی بهتر بازی کنند.

وی ادامه داد: بازی حساسیت خاصی داشت. بعد از اتفاقات هفته گذشته مقابل تیم خوب تراکتور و به گواه همه دوستان ما آن بازی را نباختیم. اشتباهات داوری که خیلی عجیب و غریب بود. ما نمی‌خواهیم به اشتباهات گذشته برگردیم. بازیکنانم را ستایش می‌کنم که با تمام وجود کار می‌کنند. از مدیران باشگاه هم تشکر می‌کنم که پیگیر مطالبات بچه‌ها بودند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم با همین قدرت جلو برویم تا رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

عنایتی اظهار داشت: بهتر از آن چیزی که برای هوادار پیش‌بینی کرده بودیم در حال رقم خوردن است. در چند هفته اول نتایج خوبی نگرفتیم و همه ما را گزینه سقوط می‌دانستند اما دیدید که هوادار هفته به هفته بهتر شد. تلاش می‌کنم در سه هفته پایانی هم نتایج قابل قبولی بگیریم و لیگ را با شرایط خوب به پایان برسانیم.

ادامه دارد…

جام جهانی قطر| سرمربی آمریکا: هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نه =

دکمه بازگشت به بالا