طارمی؛ یکی از ۶ فاکتور اصلی قهرمانی پورتو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شنبه شنبه در هفته ماقبل پایانی فصل جاری لیگ برتر پرتغال و در حضور ۸۷ دقیقه‌ای مهدی طارمی در حالی موفق شد در خانه بنفیکا به برتری یک بر صفر برسد و سی‌اُمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد که با ۲۰ گلی که طارمی در این رقابت‌ها به ثمر رساند، نقش بسزایی در قهرمانی تیم تحت‌هدایت سرجیو کونسیسائو داشت.

سایت «۹۰ مین» گزارشی با عنوان «۶ نکته برجسته در موفقیت پورتو در مسیر قهرمانی‌اش در لیگ برتر پرتغال» منتشر کرده و به نوعی به ۶ فاکتور تأثیرگذار در قهرمانی این تیم در فصل جاری اشاره کرده که عبارتند از اِوانیلسون، ویتینیا، اوتاویو، فابیو ویرا، مهدی طارمی و سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو.

در این گزارش درباره طارمی ۲۹ ساله نوشته شده است: « آمار و ارقام مهاجم ایرانی خود گویای همه چیز است؛ ۲۰ گل‌زده و ۱۳ پاس گل در ۳۱ بازی لیگ برتر پرتغال، میانگینی بالاتر از مشارکت مستقیم در گل‌های زده تیمش در هر بازی. بنابراین مهدی طارمی کاندیدای قدرتمندی برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر پرتغال است. فصل باشکوهِ این مهاجم ایرانی کمک زیادی به پورتو کرد که تا یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها، بهترین خط حمله لیگ را داشته باشد».

انتهای پیام/

دستگیری قاتل فراری کمتر از یک ساعت در ورامین
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا