روش تشخیص ساعت رومانسون اصل چیست؟


برند رومانسون (Romanson) یکی از محبوب ترین و مورد اعتماد ترین برند ها ی ساعت مچی در دنیاست که در طی سال های اخیر توانسته به جایگاه خوبی در زمینه ساعت مچی دست پیدا کند و در بیش از ۷۰ کشور جهان به فروش می رسد. ساعت های این برند دارای ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت و قابل اطمینان بودن آنها در جهان شده است. همچنین با دنبال کردن نوآوری به طور مداوم، موفقیت های بسیاری را کسب کرده است. از ویژگی ساعت های این برند پر طرفدار می توان به طراحی های زیبا و خاص، نوآوری و خلاقیت، کالکشن های مختلف، عملکرد خوب و دوام بالا اشاره کرد.


اما متاسفانه این محبوبیت و در خواست بالا باعث شده تا سودجویان در صدد این بر آیند که محصولات غیر اصل این برند را تولید کنند و همین موضوع باعث شده تا دوست داران برند رومانسون، هنگام خرید ساعت رومانسون نگران شوند. اگر قصد خرید ساعت رومانسون را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا با ررش های تشخیص ساعت رومانسون اصل از غیر اصل آشنا شوید.


چگونه رومانسون اصل را تشخیص دهیم؟


روش های مختلفی برای تشخیص ساعت رومانسون اصل وجود دارد. ما در این بخش به مهمترین مشخصات ساعت رومانسون اصل می پردازیم.


۱٫ خرید ساعت رومانسون از نمایندگی رسمی در ایران


انتخاب و خرید از یک فروشگاه معتبر و نماینده رسمی ساعت رومانسون در ایران، مهمترین بخش و در عین حال آسان ترین راه برای تشخیص ساعت رومانسون اصل از تقلبی آن است و قبل از هر چیزی باید فروشگاه معتبری را بری خرید ساعت اصل پیدا کنید. می توان گفت زمانی که از یک فروشگاه مطمئن (نمایندگی رسمی برند رومانسون) خرید می کنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. زیرا نمایندگی رسمی رومانسون اصل، تضمین می کند که همه ساعت هایی که به فروش می رساند اصل هستند و همین موضوع باعث اطمینان خاطر برای مشتریان این برند است. تیک تاک گالری نمایندگی رسمی ساعت های رومانسون است که همواره با خدمات عالی سعی در افزایش رضایت مشتریان خود دارد. می توانید با ورود به این لینک، تنوع بالایی از ساعت های رومانسون را مشاهده کنید و خریدی بدون دغدغه را تجربه کنید.


۲٫ بررسی کد رفرنس ساعت رومانسون


خط سوم شبکه برق سرخس‌- ماری احداث می‌شود
هم اکنون بخوانید

یکی از بهترین روش ها برای تشخیص ساعت اصل، سرچ کردن رفرنس آن گوگل است. هر کدام از ساعت‌ مچی های اصل، از کد رفرانس مختص به خود برخوردار هستند. اما شاید بپرسید رفرنس چیست؟ کدی که در پشت درب ساعت حک شده است، کد رفرانس نام دارد. کد رفرنس شماره مدل ساعت است که با استفاده از کد رفرنس، معمولا می توانید اطلاعاتی مانند برند ساعت، نوع ساعت، جنس، صفحه ساعت و موتور و … را کسب کنید.


زمانی که قصد خرید ساعت مچی رومانسون اصل را دارید می بایست این کد رفرانس را با کلمه watch در اینترنت جستجو کنید. با سرچ رفرانس ساعت یا همان کد حک شده پشت قاب ساعت در اینترنت، باید عکس و مشخصات همان ساعت برایتان نمایش داده شود و عکس و مشخصات باید کاملا مطابق با ساعت شما باشد. در صورت وجود هر اختلافی با مشخصات نمایش داده شده،‌ ساعت شما تقلبی می باشد و اگر که ساعت شما با عکس مشابهت دارد ساعت شما اصل خواهد بود.


توجه: اگر قصد خرید ساعت رومانسون به صورت اینترنتی را دارید، در قسمت اطلاعات بیشتر کد رفرنس ساعت مچی را کپی کنید و در گوگل سرچ کنید. این کد همان کدیست که در پشت قاب ساعت حک می شود.


46456656


 


۳٫ گارانتی اصالت ساعت رومانسون


همه ساعت مچی های رومانسون اصل در ایران دارای گارانتی شرکت وارد کننده هستند. شرکت‌های وارد کننده ی برند های ساعت مچی اصل، ضمانت نامه ای را جهت تضمین کیفیت و اصالت محصول و بهره مندی خریداران از خدمات پس از فروش، به خریداران اعطا می‌کنند که از این طریق می توانید در صورت خراب شدن ساعت از این کارت استفاده کنید و همچنین این کارت خیال شما را از اصل بودن ساعت رومانسون راحت می کند. این گارانتی باید هنگام خرید ساعت رومانسون، در کنار ساعت به شما تحویل داده شود. پس هنگام خرید ساعت مچی رومانسون اصل دقت کنید که کارت گارانتی معتبر و اصلی شرکت وارد کننده را به شما تحویل دهند.


464456


 


۴٫ بررسی ویژگی ها و امکانات ساعت رومانسون


در ساعت های اورجینال، هر قسمت از ساعت به بهترین شکل و به درستی کار می کند. اما در ساعت های غیر اصل این ویژگی ها یا وجود ندارند یا فقط جنبه تزئینی دارند. بدیهی است که هیچ گاه کیفیت یک ساعت فیک نمی تواند مانند یک ساعت اصل باشد و در ساعت های تقلبی قابلیت های ساعت مچی کار نمی کنند. به عنوان مثال عقربه ها در ساعت اصل دارای شکل و اندازه صحیح هستند و به درستی حرکت می کنند اما در ساعت های فیک ممکن است خطایی وجود داشته باشد که باعث شود حرکت عقربه لرزان و ناپایدار باشد.

فروش با تخفیف نهال گردو تویسرکان از نهالستان گلد نهال در اسفند 1400
هم اکنون بخوانید


۶٫ بررسی قیمت رسمی ساعت رومانسون


بررسی قیمت ساعت مچی یکی از مهمترین موارد تشخیص ساعت رومانسون اصل است. بهتر است قبل از خرید ساعت رومانسون، قیمت آن را در اینترنت سرچ کنید و یا از فروشگاه های مختلف پرس و جو کنید و قیمت هایشان را با هم مقایسه کنید. قیمت ساعت های رومانسون به طور حدودی در یک رنج مشخصی هستند و قیمت بسیار پایین و غیر عقلانی نشان دهنده غیر اصل بودن آن ساعت می باشد. البته فراموش نکنید که وبسایت های اینترنتی در زمان های محدودی ممکن است فرصت خرید ویژه ای را در اختیار خریداران ساعت مچی بگذارند اما این زمان محدود است.


54888


در آخر


در این بخش نکاتی برای تشخیص ساعت رومانسون اصل یاد گرفتیم، تا شما عزیزان خریدی با خیالی آسوده داشته باشید. همان طور که در این مقاله خواندید، این برند یکی از معتبر ترین برند های ساعت مچی در دنیاست در تلاش است بهترین ها را ارائه دهد. اما این نکته را فراموش نکنید ساعت فیک و تقلبی در بازار ایران بسیار زیاد است پس برای خرید ساعت مچی اصل باید به دنبال نمایندگی معتبر این برند باشید. خرید از نمایندگی رسمی ساعت رومانسون در ایران از مطمئن ترین روش ها در نحوه تشخیص ساعت کاسیو اصل است. وب سایت معتبر تیک تاک گالری (www.ticktackgallery.com) نماینده رسمی معتبر ترین برند های ساعت مچی در ایران است و با داشتن سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی فروش ساعت مچی اصل، امکان خرید ساعت اورجینال را فراهم کرده است و شما را در خرید ساعت مچی اصل با ضمانت اصالت به همراه گارانتی بین المللی همراهی خواهد کرد. برای خرید ساعت مچی اصل می‌توانید به سایت تیک تاک گالری سر بزنید و تنوع بالایی از ساعت های اورجینال را مشاهده کنید و لذت ببرید!


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا