درخواست تاسیس اولین شرکت بیمه تکافل در ایران

به گزارش خبرگزاری برنا، شرکت بیمه اتکایی امین به عنوان اولین شرکت بیمه اتکایی خصوصی کشور در جزیره کیش بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است. در حال حاضر این شرکت بصورت یک شرکت سهامی عام و بعنوان یکی از شرکتهای توانمند و شفاف در بازار بورس، در صنعت بیمه ایران مشغول فعالیت می باشد.

با توجه به نیاز کشور و نظر وزیر محترم اقتصاد و دارایی در مورد تاسیس یک شرکت بیمه تکافل، بیمه اتکایی امین در خواست تاسیس شرکت بیمه تکافل را به رئیس کل محترم بیمه مرکزی و مدیر عامل محترم منطقه آزاد کیش ارسال نمود. این پیشنهاد با استقبال رئیس کل محترم بیمه مرکزی همراه شد و ایشان دستور تسریع در انجام امور مربوط به تاسیس شرکت را صادر نمودند. لازم به ذکر است با توجه به امکانات شرکت در جزیره کیش از جمله دفتر مرکزی شرکت در جزیره کیش و سابقه فعالیت ۱۹ ساله، تاسیس شرکت بیمه تکافل در کیش هزینه چندانی برای شرکت نخواهد داشت.

بدیهی است پس از اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی و منطقه آزاد کیش و تاسیس شرکت بیمه تکافل امین ری، بلافاصله با طی فرایند لازم نسبت به انتقال سهام آن به بازار بورس اقدام خواهد گردید.

انتهای پیام/

افزایش ۶۰۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت پالایشی با سرمایه‌گذاری ۱۷.۸ میلیون دلاری
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا