خرید سیم کارت دائمی همراه اول

خرید سیم کارت دائمی همراه اول با پیش‌ شماره‌های گوناگون امکان پذیر است. همراه اول قدیمی ترین اپراتور تلفن همراه در ایران است که اولین بار فروش سیم کارت با پیش شماره ۰۹۱۲ را در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد.


خرید سیم کارت ۰۹۱۲ به دلیل اینکه قدیمی‌ترین پیش شماره همراه اول می‌باشد؛ بسیار متداول بوده و ارزش بسیار زیادی دارد.


خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲


سیم کارت ۰۹۱۲ بر اساس فاکتورهایی مانند میزان رند بودن یا قدیمی بودن قیمت گذاری می‌شود.


نکته جالبی که در خصوص سیم کارت‌های همراه اول با پیش شماره ۰۹۱۲ این است که با توجه به پایان یافتن رنج این سیم‌ کارت‌ ها، قیمت آنها روز به روز رو به افزایش است.


بسیاری از افراد از طریق سرمایه گذاری در این بخش به سود می‌رسند و به خرید و فروش سیم کارت‌های رند، به چشم یک سرمایه گذاری دراز مدت و مطمئن نگاه می‌کنند. شما هم می‌توانید با خرید سیم کارت ۰۹۱۲ دائمی یک سرمایه گذاری مطمعن انجام دهید.


 


خرید سیم کارت همراه اول تاریخ تولد 


65


بسیاری از ما هنگامی که قرار است برای دوستان و عزیزان‌مان هدیه‌ی تولد بگیریم، دنبال ایده‌ای ناب و منحصر به فرد هستیم. خب، چه چیزی بهتر از یک سیم کارت ۰۹۱۲ رند!


خرید سیم کارت دائمی همراه اول می‌تواند با اهداف مختلفی انجام شود. هدیه‌ی تولد، هدیه برای شروع یک کسب و کار و … معمولا بهترین بهانه‌ها برای خرید سیم کارت رند هستند.  


شما می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر فروش سیم‌ کارت همراه اول مانند IRAN912 به راحتی شماره سیم کارت متناسب با تاریخ تولدتان را ثبت نام کرده و به راحتی آن را خریداری کنید.

۸۸ روستا در استان فارس به اینترنت متصل شدند
هم اکنون بخوانید


خرید سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول و استفاده از یک سر شماره معتبر تاثیر بسیار زیادی در افزایش اعتبار، پرستیژ و کسب و کار شما خواهد داشت.


 


ثبت نام سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲


980


خط ۰۹۱۲ با ارزش‌ترین رنج سیم کارت در بین سایر پیش شماره‌های همراه اول و سایر اپراتورهای مخابراتی محسوب می‌شود و به همین دلیل خرید و فروش سیم کارت ۰۹۱۲ و سرمایه گذاری بر روی این سرشماره‌ محبوب، طرفداران زیادی دارد.


خرید سیم کارت دائمی همراه اول یکی از روش‌های قانونی برای سرمایه گذاری است. مجموعه ایران همراه یکی از بهترین سایت‌های خرید سیم کارت ۹۱۲ در ایران است که شما با خیال راحت می‌توانید از طریق آن خرید سیم کارت خود را انجام دهید.  


اگر قصد سرمایه گذاری از طریق خرید سیم کارت ۰۹۱۲ را دارید، خبر خوبی برای شما داریم. خرید سیم کارت دائمی همراه اول به صورت اقساطی نیز امکان پذیر است. کافی است به سایت ایران ۰۹۱۲ مراجعه کرده و نحوه پرداخت اقساطی سیم کارت همراه اول را مشاهده نمایید.  


دقت داشته باشید که تمامی سایت‌های آنلاینی که به خرید و فروش سیم کارت می پردازند، ممکن است قانونی نباشند.


افراد زیادی متاسفانه هنگام خریدهای اینترنتی با کلاهبرداری‌های این چنینی مواجه شده‌اند. گاها یک سهل انگاری ساده باعث شده تا ضرر مالی بزرگی به شخص وارد شود؛ البته پیگیری شکایت و مراجعه به دادگاه و … نیز به نوبه‌ خود بسیار وقت‌گیر و هزینه بردار است.

مهار رشد خلق پول بانک‌ها در بهار ۱۴۰۱
هم اکنون بخوانید


 


راهنمای خرید سیم کارت همراه اول


برای خرید سیم کارت همراه اول از طریق سایت ایران همراه می‌توانید به دو شیوه مختلف اقدام کنید:


  1. انتخاب سیم کارت مورد نظر پس از بررسی‌های لازم و مراجعه حضوری برای دریافت سیم کارت
  2. انتخاب سیم کارت مورد نظر و سفارش از طریق واتس آپ


در روش اول، پس از اینکه شماره مورد علاقه خود را در سایت پیدا کردید، کافی است با در دست داشتن کارت ملی خود به همراه ایران مراجعه کرده و امور مربوط به انتقال سیم کارت را انجام دهید.


در روش دوم، پس از اینکه شماره مورد نظر خود را در سایت مشاهده کردید، کافی است تا از طریق واتس آپ سفارش خود را ثبت نمایید. در ادامه، با مراجعه به یکی از شعب دفاتر پیشخوان دولت و یا دفاتر امور مشترکین همراه اول، سیم کارت خود را تحویل بگیرید.


چنانچه در مورد ثبت نام و خرید سیم کارت دائمی همراه اول سوال و ابهامی دارید، حتما با تیم پشتیبانی سایت IRAN912 تماس بگیرید. کارشناسان مربوطه شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.


همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، امکان خرید اقساطی سیم کارت‌های همراه اول وجود دارد. اگر مایل به خرید شماره خاصی هستید، دیگر نگران پرداخت هزینه آن نباشید. تیم همراه ایران بهترین شرایط پرداخت اقساطی را برای شما در نظر گرفته است.


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا