کشف کالای قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از ۱۰۰۰ عدد فلاکس قاچاق در جنوب خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.


به گزارش ایلنا، سرهنگ ” علی ولی پور گودرزی ” توضیح داد:  هفته گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در  ساختمانی قدیمی و  ۲ طبقه در محدوده خیابان “خزانه” شدند.


وی بیان داشت: نتیجه بررسی های پلیسی به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از ماموران به این محل اعزام و در بازدید انباری  ساختمان  مشخص شد که کلیه کالاهای موجود دراین ساختمان قاچاق بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود:  در این عملیات یک هزار و ۷۱۶ عدد فلاکس خارجی و قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.


این مقام پلیسی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را ۵  میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.


انتهای پیام/

کمیساریای عالی پناهندگان تنها ۶۰۰ کلاس از ۲۳ هزار کلاس مورد نیاز اتباع در ایران را تامین کرده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − نوزده =

دکمه بازگشت به بالا