نعمتی: بعد از قهرمانی درباره آینده‌ام مذاکره می‌کنم/ کامیابی‌نیا: فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان گفت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. امیدوارم بیشترین امتیازات را بگیریم و به قهرمانی لیگ برتر برسیم. اگر هفته گذشته هوادار را شکست می‌دادیم، فاصله خود را با استقلال کم می‌کردیم. تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران بتوانیم هدیه بسیار خوبی به آنها بدهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه قرار است به‌جای تفاضل گل، بازی رودررو و سپس گل زده دو تیم در خانه حریف محاسبه شود، عنوان کرد: نمی‌دانم چگونه تجزیه و تحلیل می‌کنند، اما به اینگونه مسائل فکر نمی‌کنیم. در جریان موضوع نیستم و فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و به دیدارهای استقلال هم فکر نمی‌کنیم.

 

سیامک نعمتی، دیگر بازیکن پرسپولیس در خصوص پیروزی تیمش برابر خودروسازان گفت: شرایط من خیلی خوب است و این هفته هم می‌توانستم با نظر کادر فنی به تیم کمک کنم. از هفته آینده و با صلاحدید مربیان، در هر پُست می‌توانم به میدان بروم. پس از حذف از جام حذفی، اولین بازی ما خیلی مهم بود و امیدوارم با جبران چهار امتیاز اختلاف با استقلال، جشن قهرمانی بگیریم.

هافبک پرسپولیس در مورد نگرانی هواداران درباره آینده‌اش در این باشگاه خاطرنشان کرد: خیلی دوست دارم قهرمان لیگ برتر شویم و ششمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم. این موضوع برای ما خیلی مهم است. پس از آن با باشگاه صحبت می‌کنم و تصمیم نهایی را می‌گیریم.

انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم ملی بسکتبال چین پیش از بازی با ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

دکمه بازگشت به بالا