بعد از دوران کرونا وارد عرصه رسانه معلم و عصر تعلیم و تربیت رسانه پایه شدیم/ ادامه ​فعالیت مدرسه تلویزیونی ایران با شکل و کیفیت آموزشی جدید

مسعود احمدی افزادى مدیر شبکه آموزش در ویژه‌برنامه «مدرسه تلویزیونی گفت: فعالیت مدرسه تلویزیونی ایران با شکل، قالب و کیفیت آموزشی جدید ادامه پیدا می‌کند.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود احمدی افزادى، مدیر شبکه آموزش در ویژه‌ برنامه «مدرسه تلویزیونی» به مناسبت هفته معلم گفت: ما بعد از دوران کرونا وارد عرصه رسانه معلم و عصر تعلیم و تربیت رسانه پایه شدیم و این آموزش در آینده ادامه پیدا می‌کند و از این مسیر دور نخواهیم شد و همچنین کماکان آموزش و پرورش و صدا و سیما با هم همکاری می‌کنند و فعالیت مدرسه تلویزیونی ایران با شکل، قالب و کیفیت آموزشی جدید ادامه پیدا خواهد کرد.


احمدی افزادی اضافه کرد: مدرسه تلویزیونی ایران ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ راه‌اندازی شد و از جمعیت ۱۵٫۵ میلیون دانش‌آموز از مقطع پیش‌دبستانی تا متوسطه دوم بر اساس نظرسنجی‌های رسمی که انجام شده است تا ۸۵ درصد مخاطب کسب کرد.


وی افزود: دانش‌آموزان در لحظه بحران، اعتماد و توجه کردند و معلمان و دبیرانی از طرف آموزش و پرورش مجاهدانه با همکاران ما کار کردند و به نظر می‌رسد یک اتفاق فوق‌العاده زیبا رقم خورد که این اتفاق زیبا نتیجه‌اش دو سال و سه ماه تلاش شبانه‌روزی برای این مدرسه بود.


مدیر شبکه آموزش گفت: اوایل اسفند ۱۳۹۸ بود که یک اتفاق بسیار بزرگ کرونایی در کشور افتاد و این اتفاق باعث که یک همدلی ایجاد شود و این همدلی در تاریخ صدا و سیما و آموزش و پرورش بی‌نظیر و بی‌سابقه بود. 


او در آخر گفت: ما شاهد ۲۷ ماه تلاش معلمان و دبیران را در مدرسه تلویزیونی شاهد بودیم. در این مدت معلمان عزیزی را از دست دادیم و ۳ نفر از همکارمعلمان ما نیز از دنیا رفتند، اما همه این اتفاقات ما را به اینجا رساند که بگوییم نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران در کل موفق بود.

ثبت رکورد دیگری از گرمای زمین در ۲۰۲۰
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا