پاداش روزه‌ داران بخشش گناهان و خشنودی خداوند است

​همزمان با عید سعید فطر، مدیرکل زندان های استان تهران با حضور در ندامتگاه زنان این روز را به آنان تبریک گفت.


به گزارش ایلنا، سیدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران که همزمان با عید سعید فطر، به همراه مناف فکور رییس بنیاد خیریه ام الایتام جمیل السادات حسینی و از نیکوکاران این استان از ندامتگاه زنان بازدید می کرد، اظهار داشت: خداوند برخی از روزها را نسبت به روزهای دیگر پربرکت و نورانی ساخته است. زندگی انسان آمیخته از خوشی‌ها و سختی ‌ها و موفقیت‌ ها و ناکامی‌ ها است. در کنار دیگر روزها، اعیاد الهی مانند ستاره‌ ای زیبا می‌ درخشند.


 حیات الغیب ادامه داد: خداوند در روز عید فطر، درِ رحمت خویش را به روی تمامی بندگان می‌ گشاید، از این رو انسان‌ های گنهکار فرصت این را دارند تا بخشش و رحمت الهی بهره ‌مند شوند، روح انسان دوباره جوان می ‌گردد و رایحه خوشبوی الهی در کالبدش دمیده می‌ شود.


وی تاکید کرد: همه ما یک ماه میهمان سفره الهی بود و در این روز امید به بخشش و تابش انوار الهی داریم، امروز روزی است که روزه‌ داران پاداش یک ماه عبادت و کوشش خود را دریافت می‌کنند و عیدی می‌ گیرند. پاداش روزه‌ داران بخشش گناهان و خشنودی خداوند است. پس باید به هوش باشیم که پس از پایان این ماه مبارک در کارنامه اعمال خود جز نیکی نیاریم. 


در این دیدار که اسماعیل جمیاری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان تهران نیز حضور داشت، فکور به تمام زندانیان این ندامتگاه عیدی داد و این روز را گرامی داشت. 

کلنگ زنی پروژه تجمیعی ۱۳ پلاک فرسوده در منطقه ۱۵ توسط حناچی
هم اکنون بخوانید


بنا به این خبر، در پایان بازدید جلسه ای در دفتر مدیر ندامتگاه تشکیل شد و موضوع حضور نیکوکاران در عرصه کمک و ارتقای روند اصلاح و تربیت و پذیرش اجتماعی زندانیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا