نویدکیا: از آسیا حذف شدیم اما وضعیت‌مان نگران‌کننده نیست/ نتایج درخشانی نگرفتیم که از آن دفاع کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فردا با صدرنشین لیگ بازی داریم. فکر می‌کنم استقلال نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته و با این نتایج حقش است که صدرنشین باشد. به هر حال دیدار فردا یک بازی سنگین و فوق‌العاده مهم است.

وی در ادامه افزود: هر دو تیم به امتیازات این بازی احتیاج دارند، استقلال برای اینکه جایگاه خودش را تثبیت کند و ما هم به خاطر اینکه شرایط‌مان را بهتر کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم. به خاطر همین بازی جذابی خواهد شد. همیشه بازی این دو تیم جذاب بوده است. همچنین خیلی خوشحالم که هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند. بعد از نزدیک به دو سال هواداران می‌توانند از نزدیک بازی تیم‌شان را ببینند. امیدوارم بودیم زودتر این اتفاق بیفتد و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی سپاهان در واکنش به این پرسش که تیمش خوب موقعیت‌سازی می‌کند، اما سخت گل می‌زند و اینکه چه کاری برای بازسازی تیم از لحاظ روحی و روانی انجام شده است، گفت: تیم‌های بزرگ نیاز نیست که با بازیکنان‌شان کار روحی و روانی شود. درست است ما یک تورنمنت بزرگ را از دست دادیم، ولی بچه‌ها تجربه این بازی‌ها را داشتند. قطعاً و به اندازه کافی از لحاظ روحی خودشان را آماده می‌کنند تا یک بازی بزرگ انجام دهند و پس نیاز نیست از لحاظ روحی با آنها کار کنیم. در مورد موقعیت‌سازی نیز به نظرم وقتی یک تیم موقعیت می‌سازد یعنی مسیرش را درست می‌رود. حالا اینکه موقعیت‌ها گل نمی‌شد، فکر می‌کنم یک مقدار نیاز به تمرینات دارد و یک مقدار هم اینکه بازیکنان راحت‌تر ضربات آخر را بزنند و اصرار نداشته باشند که خیلی دقیق بزنند. درست است برایم جذاب است که ضربات آخر را بهتر بزنند، ولی تیمی که موقعیت زیادی داشته باشد، تیمی است که می‌تواند به آینده امیدوار باشد. بنابراین خیلی نگران این موضوع نیستم.

مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا| شکست دینامو زاگرب در غیاب محرمی و تساوی خارج از خانه شاگردان فن‌نیستلروی
هم اکنون بخوانید

نویدکیا درباره آمادگی بدنی بازیکنان تیمش توضیح داد: شرایط جسمانی بچه‌ها خوب است. چیزهایی که ما روی جی پی اس بچه‌ها چک می‌کنیم وضعیت نگران‌کننده نیست، ولی باید قبول کنیم شش بازی پشت سر هم با فاصله سه روز برای بازیکنان سخت است. از آن طرف هم استقلال چون بازی نکرده است شاید مشکلاتی داشته باشد. به نظرم شاید در یکی دو هفته اول مشکلاتی باشد، اما در هفته‌های بعد روند همه تیم‌ها به ثبات می‌رسد.

 

وی در واکنش به طرح این پرسش که آیا امکان دارد به بازیکنی استراحت بدهد، تصریح کرد: خیر! ما استراحتی نداریم.

«دروازه‌بان استقلال سیدحسین حسینی است و شما گفته بودید که او دوست داشت به سپاهان بیاید اما شما استقبال نکردید. اگر الان زمان به گذشته برگردد آیا در تصمیم خودتان تجدیدنظر می‌کنید؟»، سرمربی سپاهان در واکنش به طرح این سؤال گفت: این مسئله برای گذشته است. الان هم در موردش صحبت نمی‌کنیم. چیزی را که نیاز بود، گفتم. او تصمیم گرفت در آن تیم باشد و من هم احترام می‌گذارم. خیلی چیز مهمی نیست که به عقب برگردیم و من چه کاری می‌کنم. به هر حال در فوتبال باید به‌عنوان سرمربی در لحظه تصمیم بگیرد. شما نمی‌توانید بنشینید و بگویید «تو را به خدا قسم بیا!» یک بازیکن اگر بخواهد می‌آید، نخواست یک نفر دیگر. برای من این چیزها اصلاً‌ مهم نیست!

نویدکیا در واکنش به طرح پرسشی درباره تغییرات زیاد در ترکیب تیمش گفت: قبول دارم ما خیلی نتایج درخشانی نگرفتیم که اینجا از آن دفاع کنم. همیشه سعی کردم واقعیت‌های فوتبال را ببینم؛ شاید از صحبت‌های من بد برداشت شده است. در مورد تغییرات من منظورم این بود از لحاظ نوع بازی دوست ندارم تغییرات پیچیده داشته باشم. همیشه دلم می‌خواست تیمم یک سبک خاص بازی کند، ولی در مورد نفرات در تیم‌های بزرگ هم صرفاً با ۱۱ نفر بازی نمی‌کنند و قطعاً بازیکنان دیگری هم دارند. من هم خوشحالم چنین بازیکنانی دارم که باید فکر کنم که کدام بازیکن را انتخاب کنم. من این چالش‌ها را دوست دارم که فکر کنم کدام بازیکن برای این بازی بهتر است؛ وگرنه همه بازیکنان من خوب هستند و شرایط‌شان خوب است.

آغاز اردوی ملی‌پوشان تپانچه از امروز
هم اکنون بخوانید

وی درباره حضور هواداران نیز توضیح داد: به هر حال بعد از دو سال حضور هواداران خوشحال‌کننده است. فقط ناراحت‌کننده این است که تعداد کمی می‌توانند بیایند. شرایط اگر شرایط مناسب بود قطعاً استادیوم پُر می‌شد، ولی همین هم جای خوشحالی دارد که یک قدم رو به جلو می‌رویم و بعد از ماه‌ها که همه جای دنیا مردم به استادیوم می‌روند ما هم یک حرکاتی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان یادآور شد: ما فقط مهدی‌زاده را به‌عنوان مصدوم داریم و سایر بازیکنان همه آماده‌اند و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا