امیرعبداللهیان و حامد کرزی تلفنی گفت‌وگو کردند

رئیس‌جمهور پیشین افغانستان در گفت‌‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه از همکاری‌ها و کمک‌های کشورهای همسایه و جمهوری اسلامی ایران به مردم افغانستان برای عبور از مشکلات کنونی قدردانی کرد.


به گزارش ایلنا، حامد کرزی، رئیس‌جمهور پیشین افغانستان عصر امروز در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه عید سعید فطر را به ملت و دولت ایران و وی تبریک گفت.


در این تماس تلفنی، کرزی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در افغانستان ضمن محکوم کردن تروریسم کور که مردم بی‌گناه را هدف قرار داده، آینده افغانستان را در همکاری و همراهی تمام اقوام و اقشار مختلف مردم افغانستان با یکدیگر دانست و از همکاری‌ها و مساعدت‌های کشورهای همسایه افغانستان و جمهوری اسلامی ایران با مردم افغانستان جهت عبور از مشکلات کنونی تشکر کرد.


در این تماس تلفنی، امیرعبداللهیان ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر به حامد کرزی، مسئولان و تمام مردم افغانستان، از درگاه خداوند متعال خواهان سربلندی، رفاه و شادی مردم افغانستان شد. 


در این تماس تلفنی، وزیر امور خارجه اظهار امیدواری کرد با تسریع در روند تشکیل دولت فراگیر و مبارزه با تروریسم، زمینه‌های همکاری افغانستان با همسایگان و دیگر کشورهای منطقه گسترش یابد.


انتهای پیام/

انتخاب اعضای هیات‌های تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا