اسبقیان: رستمی نباید عجولانه تصمیم بگیرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، شروین اسبقیان درباره موضوع خداحافظی روح‌الله رستمی از تیم ملی وزنه‌برداری معلولان ایران اظهار داشت:‌ فدراسیون به هیچ عنوان در جریان این اتفاقات نبوده است و ما نیز از طریق رسانه‌ها در جریان قرار گرفتیم. اینکه بیان شده از طرف مسئولان فدراسیون صحبت‌هایی صورت گرفته است، چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانیم چه کسی آن حرف‌ها را به پزشک رستمی گفته است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ادامه داد: رستمی نباید با حرفی که صحت آن مشخص نیست، تصمیم احساسی و عجولانه بگیرد. او می‌بایست در ابتدا با ما که در فدراسیون هستیم این موضوع را مطرح می‌کرد نه اینکه به ما مطلبی در این زمینه نگوید. بر فرض کسی هم چنین حرفی را زده باشد، او باید ابتدا مسائل را با ما در داخل فدراسیون مطرح می‌کرد.

اسبقیان خاطر نشان کرد: رستمی قهرمان اخلاق‌مدار و ارزشمندی است و نباید اینگونه بدون صحبت با ما تصمیم بگیرد. ورزشکاران ما علاوه بر قهرمانی، اخلاق پهلوانی هم دارند.

وی تصریح کرد: در طول این مدت، در فدراسیون با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، بهترین شرایط را در اردوها برای ملی‌پوشان فراهم کردیم که نتیجه آن را در پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی بحرین نشان داده شد.

شروین اسبقیان گفت: ما در تمام اردوها به ورزشکاران سر می‌زنیم. به شرایط قهرمانان واقفیم و با آنها همکاری داریم. توجه و رسیدگی به ورزشکاران همیشه در سرلوحه کارهای فدراسیون جانبازان و معلولین بوده است. به نظر من در شأن رستمی نیست که با حرفی که مشخص نیست چه کسی زده، یک تصمیم بزرگ را بگیرد. اگر موضوعی هم پیش می‌آید دوست داریم ورزشکاران ابتدا با ما مطرح کنند. این موضوع در اولویت‌ کاری ما قرار دارد و به طور حتم این اتفاق را حل خواهیم کرد.

محمدزاده: عدم حضور هواداران ما در ورزشگاه عادلانه نبود/ به پرسپولیس باختیم اما به آینده امیدواریم
هم اکنون بخوانید

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا