جلسه هماهنگی عرضه مستقیم محصولات کشت و صنعت‌های آستان قدس در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه با اعضای هیات مدیره شرکت کشاورزی رضوی وابسته به آستان قدس رضوی، با اشاره به سهم ۳۰ تا ۴۰ درصدی این سازمان از بازار میوه و تره بار پایتخت، گفت: با حذف واسطه‌های غیر ضرور و اصلاح زنجیره تأمین، ضمن افزایش کیفیت، موجب کاهش معنادار قیمت میوه و تره بار برای مصرف‌کنندگان نهایی، در میادین و بازارهای شهرداری تهران می‌شویم.


به گزارش ایلنا این جلسه به منظور هماهنگی برای عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات تولیدی کشت و صنعت‌های آستان قدس در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار شد. 


ایوب فصاحت در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در کاهش فاصله تولید تا مصرف میوه و تره بار، افزود: ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار با پراکندگی مناسب در تمام مناطق ۲۲گانه و بسیاری از محلات پایتخت، بستر مناسبی را برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی فراهم کرده است. 


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، طبق توافقات اولیه بین سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با شرکت کشاورزی رضوی، مقرر شد تیم‌های کارشناسی از هر دو مجموعه برای بازدید از ظرفیت‌های یکدیگر اعزام شوند. همچنین تیم‌های کارشناسی و اجرایی زمینه انجام هر چه سریعتر کار را در نشست‌های مشترک بعدی پیگیری نمایند. 


گفتنی است، شرکت کشاورزی رضوی با سطح زیر کشت حدود ۴۵ هزار هکتار و محصولات متنوع باغی، زراعی و گلخانه‌ای از جمله انواع میوه و سر درختی محصولات جالیزی و صیفی‌جات پسته و…. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشاورزی کشور است.

موافقت کمیسیون انرژی مجلس با عضویت ایران در اتحادیه جهانی انرژی خورشیدی
هم اکنون بخوانید


 


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا