رحمتی: امروز بازی را در زمین نباختیم/ نساجی دیر رسید نمی‌گذاشتند وارد رختکن شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در فینال جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: در وهله اول باید از هواداران تیم‌مان عذرخواهی کنم که تا اینجا آمدند و شرمنده‌شان شدیم، مخصوصاً کارگران کارخانه آلومینیوم. مسئولان باشگاه و شهری تلاش کردند که قهرمان شویم، ولی این اتفاق نیفتاد. مردم من را می‌شناسند و دوست دارم واقعیت را بگویم. ما امروز بازی را در زمین نباختیم.

وی افزود: من به هواداران نساجی و حدادیان مالک این باشگاه تبریک می‌گویم، ولی در رختکن ما را بستند، چون اعضای تیم نساجی ۲۰ دقیقه دیر رسیده بود و نمی‌گذاشتند تیم ما وارد رختکن شود. برای مسئولان برگزاری جای تأسف دارد و به تازگی به این نتیجه رسیدند که توانایی برگزاری بازی ندارند. ما شش هفت موقعیت داشتیم که تبدیل به گل نشدند. به مردم بگویم یک چیز جا افتاده که گویا این کارها را بکنند، نتیجه می‌گیرند، ولی عمر این کارها کوتاه است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: تماشاگران سرمایه فوتبال هستند. ما راه درازی داریم و برنامه‌های خوبی داریم و امیدوارم حمایت‌های هواداران آلومینیوم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

سه کشور عربی که بیشترین سود را از بحران گاز اروپا بردند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا