توصیه فن‌باستن به تن‌هاخ در مورد رونالدو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام رسمی باشگاه منچستریونایتد، اریک تن‌هاخ (سرمربی فعلی آژاکس) برای سه فصل آینده سرمربی شیاطین سرخ خواهد بود به امید اینکه این مربی هلندی به ناکامی این تیم برای کسب جام و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس پایان دهد. رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد اخیراً گفته بود که احتمال اضافه شدن هفت تا ۱۰ بازیکن جدید به ترکیب این تیم در پایان فصل وجود دارد و این بدین معناست که به همین تعداد بازیکن در لیست خروجی قرار خواهد گرفت. پیش از این نشریه انگلیسی «دیلی استار» مدعی شده بود؛ رونالدو در برنامه‌های اریک تن‌هاخ نیست و این مربی هلندی قصد دارد فصل جدیدی را در این باشگاه و بدون حضور این فوق‌ستاره پرتغالی آغاز کند.

مارکو فن‌باستن اسطوره فوتبال هلند در توصیه به هموطن خود به پادکست «روندو شو» گفت: اگر رونالدو مانند بازی هفته گذشته مقابل نوریچ‌سیتی به بازی خود ادامه دهد و به طور منظم دو یا سه گل در هر بازی به ثمر برساند، دیگر نیازی به حذف او از تیم نیست. رونالدو بازیکنی است که کار خودش را انجام می‌دهد اما تا زمانی که او کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، باید  جایی در تیم به او بدهید. تن‌هاخ این را در نظر می‌گیرد که نمی‌تواند از نظر فیزیکی همان چیزهایی که از یک بازیکن ۱۸ ساله می‌خواهد را از کریستیانو بخواهد. مطمئناً رونالدو باید سخت کار کند اما مطمئن هستم که او سخت کار خواهد کرد چون می‌توانم ببینم که تن‌هاخ روی کریس تأثیر خواهد گذاشت تا از او طوری که می‌خواهد بازی بگیرد.

شیر الاغ لیتری ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان/ افزایش قیمت الاغ به دلیل قاچاق سوخت
هم اکنون بخوانید

اسطوره فوتبال هلند و باشگاه میلان همچنین در توصیه به هموطنش در ماجراجویی جدیدی که در انگلیس خواهد داشت، خاطرنشان کرد: به تن‌هاخ یک نصیحت می‌کنم و آن اینکه وقتی کارت را در منچستریونایتد شروع کردی به رسانه‌ها توجهی نکن. او تمرکز زیادی روی کار خود، روی کارش در تمرین و تیم خواهد داشت و وقتی این کار را انجام دهد، مطمئن هستم که می‌تواند همه چیز را در من‌یونایتد تغییر دهد.

رونالدوی ۳۷ ساله که تابستان گذشته به حضور سه ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و پس از ۱۲ سال به منچستریونایتد بازگشت، تا به اینجای فصل ۲۲ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و با ۱۳ گل اختلاف نسبت به برونو فرناندز بهترین گلزن این تیم در فصل جاری به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا