تمدید مهلت ارسال چکیده به دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر

دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و اساتید، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان اردیبهشت تمدید شده است.


به گزارش ایلنا، دبیرخانه «دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر» از استقبال گسترده پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی‌پژوهشی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ تمدید شده است.


براساس اعلام دبیرخانه، شرکت و ارائه مقاله در کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر، بدون هزینه ثبت نام است و چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس نیز در پایگاه‌های علمی معتبر نظیر ISC و SID نمایه‌ می‌شود.


محور اصلی این کنفرانس که به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه نشر اعم از فرصت‌ها و چالش‌های نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاست‌گذاری نشر، مخاطب‌شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه‌ای در نشر، فناوری‌های نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، کتاب‌داری، علم اطلاعات و دانش‌شناسی است.


بخش ویژه این کنفرانس نیز با عنوان «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که محورهای فرهنگ عامه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریان‌شناسی شعر معاصر، جریان‌شناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایت‌شناسی، ترجمه و ادبیات معاصر و ترویج زبان و ادب فارسی را در برمی‌گیرد.


علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر باید چکیده مقاله خود را در ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir  ارسال کنند.

سه انتصاب جدید در شبکه پنج سیما
هم اکنون بخوانید


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir  مراجعه کنند یا با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس بگیرند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

دکمه بازگشت به بالا