۳ محکوم به حبس از زندان رجایی شهر آزاد شدند

سرپرست دادسرای ناحیه ۲۷ تهران از آزادی سه زندانی و موافقت با درخواست آزادی مشروط ۳ زندانی دیگر زندان رجایی شهر کرج خبر داد.


به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، محمد شهریاری بیان کرد: به همراه ۳ نفر از دادیاران دادسرای جنایی تهران به مدت چهار ساعت از اندرزگاه شماره یک زندان رجایی شهر بازدید به عمل آوردیم و با بیش از یکصد نفر از محکومان و متهمان شعب اجرای احکام و بازپرسی دادسرا ملاقات چهره به چهره داشتیم.


وی افزود: در نتیجه این بازدید ۳ نفر از محکومان که با بسترسازی دادسرا به مراکز خیریه و افراد خیر معرفی شده بودند، بعد از پرداخت وجه المصالحه و دریافت رضایت اولیاء دم از زندان آزاد شدند.


معاون دادستان تهران تصریح کرد: علاوه بر این با پیشنهاد آزادی مشروط ۳ نفر از محکومان، پس از نظارت بر اقدامات اصلاحی از قبیل حفظ قرآن، ملاحظه رضایت شاکی، پرداخت ردّ مال و پیش بینی اصلاح مرتکب موافقت به عمل آمد.


وی افزود: ۳ نفر از محکومان هم با رعایت مقررات قانونی و مشاهده روند اصلاحی در زندان به مرخصی اعزام شدند.


شهریاری با اشاره به تأکیدات دادستان تهران مبنی بر پیگیری روند صلح و سازش در پرونده‌های قصاص اظهار کرد: در این برنامه از روند برگزاری جلسات صلح و سازش توسط مددکاران زندان بازدید و بر سعی حداکثری در اخذ رضایت اولیای دم با رعایت موازین شرعی و قانونی آنان تأکید کردیم.


انتهای پیام/

از کشورهای پیشرفته جلو افتاده‌ایم/ لزوم شفافیت بنگاه‌های خیریه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =

دکمه بازگشت به بالا