توخل: رودیگر آخر فصل از چلسی می‌رود/ با وجود این تحریم‌ها نمی‌توانیم بازیکنان‌مان را نگه داریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از برد یک بر صفر روز گذشته (یکشنبه) تیمش برابر وستهام خبر جدایی آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی آبی‌پوشان لندن را تأیید کرد.

سرمربی آلمانی چلسی درباره مدافعی که گفته می‌شود تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد خواهان جذبش هستند، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: شرایط اینگونه است که رودیگر می‌خواهد چلسی را ترک کند. او در یک مکالمه خصوصی این موضوع را به من اطلاع داد. ما هر کاری می‌شد انجام دادیم، هم من، هم باشگاه اما به خاطر وضعیتی که باشگاه در آن قرار گرفته است دیگر کاری از دست‌مان ساخته نبود. بدون این تحریم‌هایی که علیه باشگاه در نظر گرفته شده است، حداقل می‌‌توانستیم به جنگیدن برای حفظ او ادامه دهیم، اما چه کنیم که دست‌های‌مان بسته است. ما نمی‌خواهیم مسئله را شخصی کنیم. این هم تصمیم اوست. رودیگر برای ما بازیکنی مهم است و تا انتهای فصل اینجا خواهد ماند، اما رفتنش ناراحت‌کننده است. دل‌مان خیلی برای او تنگ خواهد شد. او در رختکن به هم‌تیمی‌هایش شهامت می‌داد. رودیگر بازیکنی است که هر کسی از رویارویی با او وحشت داشت و در عین حال از آن بازیکنانی است که می‌توانید به اندازه ۵۰ تا ۵۵ بازی در فصل روی او حساب کنید. در یک سال و نیم اخیر او برای من یک مدافع طراز اول بود. او حالا دارد می‌رود و ما باید راه حلی پیدا کنیم.

توخل در ادامه تأکید کرد که تصمیم رودیگر دلیل غیبت او در بازی مقابل وستهام نبوده است. وی افزود: او مصدوم است. البته جای نگرانی نیست. یکی از پا‌هایش از ناحیه کشاله ران و دیگر کمی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. رودیگر بازیکنی است که حتی با وجود درد هم بازی می‌کند. او روز سه‌شنبه به تمرینات برمی‌‌گردد. شکی ندارم که او تا پایان فصل بازی می‌کند. آیا می‌توانیم بازیکنی را جایگزین او کنیم؟ در حال حاضر به خاطر تحریم‌ها نه. امیدواریم که این تحریم‌ها برداشته شوند. البته حتی آن زمان هم پیدا کردن یک جانشین در حد و اندازه‌های رودیگر سخت خواهد بود.

پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی 2022| کاستاریکا آخرین مسافر قطر شد
هم اکنون بخوانید

سرمربی آلمانی چلسی در پایان راجع به وضعیت تیمش برای فصل آینده هم گفت: با وجود تحریم‌هایی که برای تیم ما در نظر گرفته شده است نمی‌توانیم برای نگه داشتن بازیکنان‌مان بجنگیم. خیلی خوب می‌شود که اگر قبل از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات، تحریم‌ها برداشته شوند. باید با واقعیت موجود کنار بیاییم. تحریم‌ها هنوز هم پابرجا هستند و وضعیت برای فصل آینده مشخص نیست. سعی می‌کنیم که روی کارمان در هفته‌های آخر تمرکز کنیم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

دکمه بازگشت به بالا