مورینیو: اینتر از رم قوی‌تر است و امیدوارم قهرمان شود/ آنها در تیم‌شان چند حیوان دارند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از باخت ۳ بر یک روز گذشته (شنبه) تیمش در خانه اینتر که منجر به صعود نراتزوری به صدر جدول و ماندن جالوروسی در فاصله چهار امتیازی یوونتوس در رده پنجم جدول شد، به قدرتمندتر بودن حریف اذعان کرد. این باخت، پایانی بود بر ۱۲ بازی بدون باخت متوالی رمی‌ها که شانس‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کاهش داد.

مورینیو به شبکه DAZN گفت: اینتر، اینتر است. آنها بهترین تیم سری A هستند و بازیکنانی دارند که از هر نظر فوق‌العاده‌اند، اما در کمال احترام باید بگویم که آنها در تیم‌شان حیوان‌هایی هم دارند، البته من از جنبه مثبت قضیه می‌گویم (کنایه از قدرت بدنی بالا). ما برای بردن این بازی چاره‌ای جز یک عملکرد بی‌عیب و نقص نداشتیم، اما بازی‌مان بی‌نقص نبود. کارمان خوب بود، اما عیب‌هایی هم داشت. مثلاً زمانی که بازی صفر – صفر بود مانچینی موقعیت خوبی داشت که با ضربه سر گلزنی کند و آن را از دست داد و ۱۰ ثانیه بعد اینتر با یک توپ عمقی، گل زد. گل دوم آنها هم همینطور بود و بعد از آنکه ما توپ را لو دادیم آنها با یک پاس عمقی گلزنی کردند.

مورینیو افزود: ۱۰، ۱۵ دقیقه مانده به پایان بازی تیم ما دچار کاهش تمرکز و اعتمادبه‌نفس شد. در نیمه دوم روی یک ضربه شروع مجددی گل خوردیم که بازیکنانم کاملاً می‌دانستند چطور باید دفاع کنند و قبلاً کلی درباره‌اش حرف زده بودیم. با این حال ما با شهامت به بازی ادامه دادیم. من ترجیح می‌دهم که بعد از سه ماه به تیمی ببازم که از ما قوی‌تر است. پس الان چیزی برای گفتن ندارم.

سامانه جدید بارشی وارد کشور می شود
هم اکنون بخوانید

آقای خاص در پایان درباره خوشامدگویی گرمی که هواداران اینتر دوباره از او در سن‌سیرو داشتند هم گفت: من عاشق اینترم و اینتر عاشق من است، اما من می‌خواهم که همه بازی‌هایم را ببرم. حالا که دیگر تا پایان فصل نباید برابر اینتر، میلان یا ناپولی بازی کنیم، می‌توانم بگویم که ترجیح می‌دهم که اینتر برنده اسکودتو شود. قبل از این نمی‌توانستم این جمله را بگویم، چون من سرمربی رم هستم و حقوق می‌گیرم که با این تیم برنده شوم.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا