لواندوفسکی: از مدیران باشگاه باید بپرسید که می‌خواهند بمانم یا نه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با قطعی شدن قهرمانی بایرن مونیخ در این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگا و تشریفاتی شدن سه بازی باقیمانده این تیم در فصل جاری، روبرت لواندوفسکی سرانجام سکوت خود را درباره آینده‌اش و شایعاتی که راجع به جدایی وی از تیم مونیخی منتشر شده است، شکست.

در خبرها آمده بود لواندوفسکی که فصل آینده آخرین فصل قراردادش با بایرن مونیخ است، در انتهای فصل جاری از باواریایی‌ها جدا می‌شود و احتمالاً بارسلونا مقصد بعدی این بازیکن ۳۳ ساله خواهد بود. ستاره لهستانی بایرن نیز بعد از قهرمانی تیمش حاضر به رد این موضوع نشد.

لواندوفسکی در پایان بازی روز گذشته (شنبه) تیمش برابر بوروسیا دورتموند که با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یولیان ناگلسمان و گلزنی خود او همراه بود، درباره آینده‌اش گفت: به‌زودی اتفاقاتی خواهد افتاد. من چیزهایی را که در رسانه‌ها نوشته شده است، خوانده‌ام اما خودم به شخصه چیزی نشنیده‌ام. تنها چیزی که می‌دانم این است که به‌زودی قرار است که با مسئولان باشگاه جلسه‌ای داشته باشم، اما نمی‌دانم که در آن جلسه و بعد از آن، چه اتفاقی قرار است رخ دهد. باشگاه هنوز در مورد قرارداد و آینده‌ام با من صحبتی نداشته است. تا الان که هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است.

ستاره لهستانی در پاسخ به این سؤال که آیا خودش تمایل دارد که یک فصل دیگر هم در مونیخ بماند، گفت: هر دو طرف باید این را بدانند. شرایطی که ما داریم، آسان نیست.

لواندوفسکی در جواب پرسشی دیگر مبنی بر اینکه به نظر وی آیا باشگاه خواهان حفظ اوست یا نه، تأکید کرد: این را باید از باشگاه بپرسید نه من.

کریمی: زنیت تیم باکیفیتی بود اما ما بهتر بودیم/ با روحیه خوبی به مصاف پرسپولیس می‌رویم
هم اکنون بخوانید

مهاجم سابق دورتموند در پایان از پاسخ به این سؤال که آیا آخرین فصل قراردادش با بایرن مونیخ را هم در این تیم سپری می‌کند، خودداری و محل مصاحبه را ترک کرد.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا