طرح‌های نوآورانه برای توسعه صنعت کود و آفت‌کش‌های زیستی

از این رو ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی منتشر کرده است تا از طرح های پیشنهادی شرکت های فعال حوزه کود و آفت‌کش برای تولید بار اول، توسعه مقیاس، توسعه بازار و طرح های فناورانه با قابلیت کاهش وابستگی یا افزایش صادرات حمایت کند.

«فراخوان حمایت از طرح های زیست فناورانه در حوزه کود و آفت کش» طرح هایی که به «توسعه تولید کودها و آفت کش‌های زیستی، بیوشیمیایی و شیمیایی (سویه جدید، فرمولاسیون جدید و غیره)»، «بهبود کارایی و افزایش ماندگاری کودها و آفتکش‌ها (کودهای کند رهش، غنی شده و غیره)»، «تولید ترکیبات هیومیک، اسیدهای آمینه، بیوچار، عصاره جلبک و غیره» و «افزایش تولید کودهای بایوکمپوست» کمک کنند را در اولویت حمایت قرار داده است.

فناوران در ارائه طرح های خود باید مواردی چون «سطح آمادگی فناوری و سطح آمادگی بازار ‌»، «وجود زیرساخت تولید یا امکان همکاری با سایر شرکت های تولیدی»، «وجود بازار داخلی یا خارجی برای محصول»، «بهره‌ برداری از فناوری های جدید و کارآمد در توسعه محصول» و «امکان اخذ مجوزات لازم» را رعایت کنند.

علاقه مندان مشارکت در این طرح تا پایان اردیبهشت ماه فرصت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی  https://biodc.isti.ir/ مراجعه کنید.

انتشار پیش‌نویس اصلاح قانون بازار اوراق بهادار برای کسب نظر کارشناسان و صاحب نظران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا