بازگشت احتمالی ایکاردی به ایتالیا برای پایان دادن به نیمکت‌نشینی در PSG

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک منبع خبری در فرانسه مدعی شد که به مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گفته شده است که چمدان‌های خود را برای ترک پاریس ببندد چرا که او نتوانسته نظر مسئولان این باشگاه را جلب کند و این بدان معناست که او ممکن است در پایان فصل به سری A برگردد.

ایکاردی ۲۹ ساله از ماه جولاس سال ۲۰۲۰ که اینتر را ترک کرد و به پاریسی‌ها ملحق شد، روزهای چندان درخشانی را در این تیم سپری نکرده است. او در ۹۲ بازی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها ۳۸ گل زده اما به هیچ عنوان نتوانسته عملکردی که در سال‌های حضورش در اینتر داشت را در پایتخت فرانسه تکرار کند. بعد از پیوستن لیونل مسی به پاریسی‌ها هم شانس ایکاردی برای رسیدن به ترکیب اصلی بیش از پیش کاهش یافت و او عملاً به یک نیمکت‌نشین دائمی تبدیل شد.

طبق گزارش سایت «فرانس بلو پاریس»، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به ایکاردی و نمایندگانش اطلاع داده‌اند که در تابستان به دنبال تیم جدید باشد چون دیگر در برنامه‌های این تیم برای سال آینده جایی نخواهد داشت. سری A محتمل‌ترین مقصد برای ایکاردی خواهد بود به خصوص که در چند ماه گذشته هم اخبار فراوانی درباره تمایل باشگاه‌های بزرگ کالچو از جمله میلان  یوونتوس نسبت به جذب او منتشر شد. ایکاردی قبل از پیوستن به PSG، تمام دوران بازیگری‌ خود در رده بزرگسالان را در کالچو سپری کرده بود و به همین دلیل کاملاً با شیوه بازی تیم‌ها و جو این لیگ آشنا است. علاوه بر این همسر او نیز در شهر میلان برای خود کسب و کاری به راه انداخته بود و همین مسئله احتمال بازگشت او به کالچو را تقویت می‌کند.

اسدی: انگیزه بازیکنان پرسپولیس به استقلال فشار وارد می‌کند/ گل‌محمدی و دستیارانش نقش تعیین‌کننده‌ای برای قهرمانی دارند
هم اکنون بخوانید

ایکاردی در این فصل در تمامی رقابت‌ها مجموعاً ۳۰ بازی برای PSG انجام داده و روی هم ۱۳۰۷ دقیقه (به طور متوسط ۴۳ دقیقه در هر بازی) بازی کرده است که در آنها تنها ۵ گل زده و آخرین مورد آن در تساوی یک – یک برابر لوریان در ماه دسامبر بود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا