دریاچه آزادی میزبان دور جدید اردوی تیم ملی روئینگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، هفتمین مرحله از اردوهای تیم ملی روئینگ به منظور حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو از روز پنجشنبه یکم  اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه خواهد یافت.

این اردو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کلیه افراد دعوت شده به اردو موظف به ارائه نتیجه منفی تست پی‌سی‌آر در زمان پذیرش هستند.

در این اردوی تدارکاتی سولماز عباسی و افشین فرزام به عنوان سرمربی، هما خاتمی و فرزین رضایی مربی، یاسمن حمزه‌پور کمک مربی و سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان اعضای کادر فنی را تشکیل می‌دهند و مینا خنتان و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس در کنار تیم حضور دارند.

در بخش بانوان فاطمه مجلل از آذربایجان‌غربی، پریسا احمدی و شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، نازنین رحمانی از کرمانشاه، هانیه خورسند از گیلان و مریم امیدی‌پارسا و کیمیا زارعی و مریم کرمی از همدان و در بخش آقایان میلاد اله‌وردیان و عاقل حبیبیان و افشار حیدری از آذربایجان‌غربی، حمید رضوانی از تهران، سید مجتبی شجاعی از زنجان، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.

 

انتهای پیام/

پیروزی فولاد برابر الشحانیه قطر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا