کلید قهرمانی استقلال از نگاه پیشکسوت آبی‌پوشان

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت فعلی استقلال و حذف آبی‌پوشان از جام حذفی عنوان کرد: استقلال می‌توانست با قهرمانی در این جام و همچنین لیگ برتر دو قهرمانی به هوادارانش هدیه دهد اما دیگر چیزی را نمی‌توان تغییر داد و برای استقلال قهرمانی در لیگ برتر از هر چیزی مهمتر است. استقلال سال‌ها است که این عنوان را به دست نیاورده و قهرمانی در این جام برای هواداران از قهرمانی در جام حذفی مهمتر است.

وی در ارتباط با برخی حاشیه‌های اخیر و چالش‌هایی که فرهاد مجیدی با کمیته داوران داشته، گفت: در این شرایط استقلال بیشتر از هر چیزی نیاز به آرامش و دوری از حاشیه دارد. برخی دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و با این وضعیت مجیدی و شاگردانش نباید بهانه دست رقیبان و برخی افراد بدهند. ۶ هفته مهم و سرنوشت ساز برای استقلال باقی مانده و بازیکنان و کادر فنی باید در این وضعیت بسیار حرفه‌ای و هوشمندانه برخورد کنند.

بیانی در خصوص اینکه استقلال باید بعد از تعطیلی لیگ در روز ۱۴ اردیبهشت با سپاهان روبه‌رو شود، خاطرنشان کرد: سپاهان جزو تیم‌های خوب و باکیفیت فوتبال ایران است و این بازی برای استقلال آسان نخواهد بود. این دیدار مهمترین بازی فصل برای استقلال است و اگر تیم مجیدی در اصفهان نتیجه خوبی بگیرد شانس خودش را برای قهرمان شدن خیلی بیشتر خواهد کرد. استقلال حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کرده و کلید قهرمانی این تیم دوری از حاشیه و بازی‌های رسانه‌ای است. اگر استقلال این موضوع را مدنظر داشته باشد می‌تواند به قهرمانی در لیگ امیدوار باشد. در حال حاضر وارد نشدن به حاشیه‌ها و بازی‌های رسانه‌ای برای استقلال مهمترین موضوع است.

رقابت بایرن و لورکوزن بر سر دروازه‌بان بیلفلد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا