تشبیه اتفاقات پیرامون طرح صیانت به جنگ صفین/ نماینده دامغان منتقدان طرح صیانت را «عمروعاص‌های لیبرال» و «تفاله‌های آمریکا» نامید

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی مخالفت‌ها با طرح صیانت از سوی افکار عمومی را به حوادث جنگ صفین تشبیه کرد.


به گزارش ایلنا، علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امورز ۳۰ فروردین طی تذکر شفاهی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدارشان با نمایندگان مجلس در خرداد ۹۹، مجلس یازدهم را با عنوان انقلابی یاد کردند و از نمایندگان، مطالبه قانون مند کردن فضای مجازی افسارگسیخته و رها شده را به عنوان یک اولویت مهم مطرح کردند.


وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی پس از دوسال در حالی که در نبرد شبهه صفین به کنار خیمه معاویه در فضای مجازی افسارگسیخته رسیده بود، با حیله‌های عمروعاص های لیبرال، این تفاله های امریکا از بیرون و با کوشش های اشعث ها از درون، قرآن‌های دروغ، تهمت و افترا را در مورد طرح قانون مند کردن فضای مجازی بر سر نیزه کردند و این طرح بسیار مهم را که اصلی ترین عامل تهاجم دشمنان به ارزش های مردم و ایران اسلامی است را کنار زدند.


این نماینده مجلس خطاب به رییس مجلس گفت: آقای قالیباف مدیریت شما درباره دفاع از این طرح مورد سوال دلسوزان این ملت است؛ تا دیر نشده جلوی فاجعه را بگیرید . مردم میگویند مجلس انقلابی جا خالی داد تا هزینه های اجتماعی آن را نپردازد و به دلیل تعارض منافع از میدان گریخت. قصه انداختن توپ به زمین بی صاحب شورای عالی فضای مجازی از همین موارد است.


وی افزود: خداوند بر درجات شهید حاج همت بی افزاید؛ کسی از او سوال کرد چه طور در شب عملیات چگونه خط دشمن را پیدا کنیم که پاسخ داد، ببینید آتش دشمن در کجا بیشتر است، همان جا خط مقدم است. آیا آتشی سوزانده تر و بزرگ تر از فضای مجازی اشغال شده توسط دشمن که قتلگاه جوانان و نوجوانان شده، وجود دارد؟ 

ربیعی محکم پای اجرای ابلاغیه جلوگیری از رانت‌خواری بایستد
هم اکنون بخوانید


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا