ارائه ۱۲ هزار خدمت به بیش از ۷ هزار مددجو در مدیریت شبانه ۱۴۰۰

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور از مراجعه ۷ هزار و ۵۵ نفر خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل به ستاد کشور و مراکز استان‌ها (مدیریت شبانه) در سال ۱۴۰۰ خبر داد.


به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان بهزیستی، محمدمهدی امیری از مراجعه ۷ هزار و ۵۵ نفر خارج از ساعات اداری و ایام تعطیل به ستاد کشور و مراکز استان‌ها (مدیریت شبانه) در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: از مجموع مراجعین و ارجاعات ۵۶ درصد مربوط به دستگاه قضایی، ۳۵ درصد خودمراجع، ۹ درصد هم از سایر دستگاه‌ها ارجاع شده‌اند.


رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: ۷۲ درصد درخواست‌های مراجعین پذیرش در مراکز شبانه‌روزی، ۱۲ درصد خدمات اسکان، ۸ درصد خدمات بلیط، ۷ درصد سایر خدمات و ۱ درصد نیز کمک مالی بوده است که نهایتاً ۴۰ درصد خدمات اسکان، ۳۶ درصد پذیرش در مراکز شبانه‌روزی، ۱۵ درصد خدمات مشاوره و راهنمایی، ۷ درصد خدمات بلیط و ۲ درصد نیز کمک مالی و سایر خدمات دریافت کردند که مجموعاً ۱۲ هزار و ۱۱۸ خدمت به ۷ هزار و ۵۵ نفر ارائه شده است.


وی با توجه به اهمیت ارائه خدمات در ساعات غیراداری بر ضرورت توجه مدیران استانی به زیرساخت‌ها و منابع موردنیاز تاکید کرد.


امیری، به شیوه‌نامه بررسی درخواست‌های مرتبط با پیگیری وضعیت مفقودین اشاره کرد و گفت: افراد می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از اداره آگاهی درخصوص مفقودی فرد به ادارات پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف بهزیستی در سراسر استان‌ها مراجعه کنند و در صورتی که فرد مفقود شده در یکی از مراکز تحت‌پوشش بهزیستی بستری یا نگهداری شوند یا به هر طریق دیگری اطلاعی از وضعیت ایشان وجود داشته باشد می‌توان از وضعیت فرد مفقود شده کسب اطلاع کنند.

محرز: بهبودیافتگان مصونیت دائم ندارند
هم اکنون بخوانید


رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور در پایان درخصوص نقل و انتقال برون استانی پرونده‌های گروه‌های هدف، یادآور شد: مددجویان متقاضی انتقال پرونده می‌توانند با مراجعه به بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراحل اداری انتقال را از استانی به استان دیگر پیگیری کنند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا