دریافتی ۶۶۷ میلیون تومانی عزیزی خادم در یک سال از فدراسیون فوتبال/ ماهیانه ۵۵ میلیونِ ناقابل!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ماجرای عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، مسائل زیادی مطرح بود و دلیلی برای عزل موقت او از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شد. هیئت رئیسه‌ای که با تشکیل جلسه در روز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ این تصمیم مهم را اتخاذ کرد تا عمر ریاست عزیزی خادم به یک سال (۱۰ اسفند) هم نرسد.

یکی از دلایل مطرح شده برای عزل عزیزی خادم از سوی هیئت رئیسه، عدم شفافیت مالی رئیس فدراسیونی بود که در شروع فعالیت‌های انتخاباتی‌اش وعده درآمد ۱۰ میلیون دلاری داده بود، اما در زمان مدیریت یک ساله خود، جز استفاده از کمک‌های دولتی، نتوانست عایدی خاصی برای فوتبال داشته باشد. به نوعی کاشت عزیزی خادم در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال صفر بود، اما نکته مهم ماجرا برداشت او از فدراسیونی است که دوره سختی را به لحاظ اقتصادی پشت سر می‌گذارد.

طبق سندی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار دارد شهاب‌الدین عزیزی خادم در دوره کوتاه ریاستش بر فدراسیون فوتبال از اسفند ۱۳۹۹ تا اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال (۳۰۶ میلیون تومان) به عنوان پاداش صعود به جام جهانی دریافت کرده است. سؤال مهم این است که رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی که فدراسیون تحت مدیریتش با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، چرا باید ۳۰۶ میلیون پاداش صعود به جام جهانی دریافت کند؟

مبلغ حقوق و مزایای عزیزی خادم در دوره ریاستش در فدراسیون فوتبال، ماهیانه ۲۶ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان بوده و در یک سال ۳۰۳ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان دریافت کرده است. در کنار دریافت این حقوق، رئیس معزول فدراسیون فوتبال مبلغ ۵۷ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان به عنوان کارانه و سایر مزایا در یک سال از فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

دانش‌بنیان‌ها در حوزه پخش فرآورده‌های سوختی فعال شده‌اند
هم اکنون بخوانید

جمع مبالغ دریافتی عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال به عنوان حقوق، مزایا، کارانه و همچنین پاداش صعود به جام جهانی ۶۶۷ میلیون و ۴۹ هزار تومان بوده که دریافت چنین مبلغی در یک سال، در نوع خود جالب توجه است.

با توجه به ارقامی که در بالا به آنها اشاره شد، به طور میانگین، دریافتی ماهیانه عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال مبلغ ۵۵ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان بوده است.

نکته جالب توجه در این سند بخش توضیحات آن است. در این بخش آمده که «پرداخت هزینه‌های ارزی سفرهای خارج از کشور به دلیل اینکه اسناد هزینه‌های آن نزد دیوان محاسبات می‌باشد در این جدول ارائه نشده است». باید دید دریافتی‌های ارزی شهاب‌الدین عزیزی خادم چه میزان بوده است.

عزیزی خادم در دوران ریاستش بر فدراسیون فوتبال، سفرهای متعددی به کشورهای مختلف انجام داد که یکی از سفرهای پر سر و صدای او، به لیتوانی بود. در کنار این سفر وی به آلمان و بلژیک هم سفر کرد که حواشی مختلفی به همراه داشت. او همراه تیم ملی هم به سفرهای مختلفی رفت و موضوع هزینه‌های ارزی وی همچنان باز و در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا