سرلک: پیش از جام تختی باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم/ نقره جهان را به طلا تبدیل می‌کنم

علیرضا سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت آمادگی‌اش اظهار داشت: در یکی از اردوهای برگزار شده تیم ملی به خاطر آسیب‌دیدگی دنده‌ام حضور نداشتم. قرار بود به یک تورنمنت بین‌المللی برویم، اما این مسابقه لغو شد و حالا باید دید برنامه در آینده چه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که دوری‌اش از تشک مسابقه نسبتاً طولانی شده است، تصریح کرد: بله، همینطور است. من بعد از جهانی نروژ چهار کشتی در لیگ گرفتم و حالا مسابقه بعدی که پیش رویم قرار دارد جام تختی است. امیدوارم در این فاصله تورنمنتی در پیش باشد که بتوانم در آن کشتی بگیرم. حتی اگر اعزامی نباشد، در استانم باید در شرایط مسابقه‌ای قرار بگیرم.

این کشتی‌گیر با تأکید بر اینکه دوری از فضای مسابقه می‌تواند تأثیر منفی بر کار کشتی‌گیر بگذارد، ادامه داد: وقتی بدن از شرایط مسابقه دور باشد روی تشک اصطلاحاً کُپ می‌کند. تمرین صرف هیچ وقت این مسئله را جبران نمی‌کند و باید در میدان بود تا بهتر نتیجه گرفت.

سرلک در مورد اینکه وضعیت وزن ۵۷ کیلوگرم در چرخه انتخابی تیم ملی به چه صورت است، گفت: هرچند نتیجه مسابقات قهرمانی آسیا هم در این وزن تأثیرگذار است، اما خیلی چیزها در جام تختی مشخص می‌شود. اگر ملی‌پوش اعزامی به مغولستان طلا بگیرد، مجوز حضور در مرحله آخر انتخابی تیم ملی را خواهد گرفت و کار وزن ۵۷ کیلوگرم صرفاً در جام تختی تمام نمی‌شود.

این کشتی‌گیر جوان انگیزه‌ خود را برای کسب مدال بیشتر از سال گذشته بیان کرد و افزود: امسال انگیزه‌هایم چند برابر شده است، چون مدال جهانی را گرفتم و حالا باید برای رنگ مدال تلاش کنم که نقره را به طلا تبدیل کنم. البته پیش از آن اول باید به لطف خدا صاحب دوبنده تیم ملی شوم و این لیاقت را داشته باشم که بار دیگر نماینده ایران در تیم ملی باشم. بعد از آنهم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستم.

والیبال نشسته قهرمانی جهان| سومین برد پیاپی تیم مردان ایران/ ژاپن، حریف شاگردان رضایی در یک‌هشتم نهایی
هم اکنون بخوانید

نایب قهرمان جهان که در سال ۲۰۲۱ با قبول شکست مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره جهان بسنده کرد، در واکنش به احتمال غیبت روس‌ها در مسابقات جهانی صربستان خاطرنشان کرد: من به این موضوع اصلاً فکر نکردم، چون کشتی همیشه با روس‌ها جذاب‌تر می‌شود. قطعاً اگر روس‌ها غایب باشند، این مسئله از جذابیت‌های کشتی کم می‌کند.

سرلک در خاتمه درباره موضوع استخدامش گفت: رئیس فدراسیون پیگیر بود که در آموزش و پرورش استخدام شوم، اما در استان صحبت شد که شرایط استخدامم در شرکت نفت فراهم است که البته این هم هنوز اتفاق نیفتاده است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا