برگزاری مراسم شعرخوانی «دیدار ماه» هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)

مراسم «دیدار ماه» نشست شعرخوانی شاعران همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در حوزه هنری و در جوار مقبره شهدای گمنام برگزار شد.


به گزارش ایلنا، مراسم «دیدار ماه» نشست شعرخوانی شاعران داخلی و خارجی همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت (ع) در حوزه هنری و در جوار مقبره شهدای گمنام با حضور جمعی از شاعران نام‌آشنای پیشکسوت و جوان برگزار شد.


هرسال همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان تعدادی از شاعران از سراسر کشور در محضر رهبر انقلاب شعرخوانی داشتند و شعرا از طیف‌ها و سلیقه‌های مختلف و نیز از شهرهای بزرگ و کوچک کشور در قالب شاعران جوان و پیشکسوت در این دیدارها حاضر می‌شدند اما امسال به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، این برنامه برای دومین سال به همت مرکز آفرینش‌های ادبی در جوار مقبره شهدای گمنام حوزه هنری اجرا شد.


گفتنی است این برنامه با اجرای مرتضی امیری اسفندقه و با شعرخوانی آقایان علیرضا قزوه، عبدالجیار کاکایی، محمدمهدی سیار، محمود حبیبی کسبی، بابک نیک طلب، سجاد سامانی، محمد غفاری و خانم ها عالیه مهرابی، نغمه مستشارنظامی و سیده تکتم حسینی برگزار شد و علاقمندان میتوانند این برنامه را امشب از قاب شبکه ۲ سیما به تماشا بنشینند.


انتهای پیام/

جدیدترین آمار فروش سینماها / تنور گیشه داغ است؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا