ایستادگی انقلاب اسلامی به برکت مکتب قرآن است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر اکنون انقلاب اسلامی ایستاده و پابرجاست، به برکت مکتب قرآن و فرهنگ قرآنی است.


به گزارش ایلنا، محمد باقر قالیباف عصر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، گفت: ما دو سال از برپایی نمایشگاه قرآن محروم بودیم، ما اینجا از کادر درمانی که مجاهدت و زحمت کشیدند و شهدایی را تقدیم کردند، قدردانی می‌کنیم تا امروز شاهد برگزاری این نمایشگاه باشیم.


وی با بیان اینکه بازگشت سلامتی به مردم و پیروزی بر این ویروس منحوس، با تلاش کادر درمان و دولتمردان بوده است، اظهار داشت: در ماه رمضان قرار گرفته ایم و این ماه خودسازی پایه جامعه‌سازی است، ماه رمضان، بهار مومنین و فرصت خودسازی به شمار می‌رود و باید این ماه را قدر بدانیم.


رئیس مجلس با بیان اینکه ماه رمضان مملو از معنویت است و خود به خود به جامعه آرامش می‌دهد و همه جامعه آثار آن را می‌بیند، تصریح کرد: فضای ماه رمضان همیشه پاکی بوده است، در دوره‌ای که فرمانده نیروی انتظامی بودم، شاهد کاهش بیش از ۷۰ درصدی جرایم بودیم، بدون اینکه اقدامی برای پیشگیری از جرم نسبت به ماه‌های دیگر در کشور انجام شود، این موضوع نشان دهنده این است که چقدر این ماه، عزیز است.


قالیباف با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی الان ایستاده و پابرجاست به برکت مکتب قرآن و فرهنگ قرآنی است، خاطرنشان کرد: آموزه‌های قرآنی زندگی مادی و‌ معنوی بشریت را بدون شک تامین می‌کند.


معاون نخست وزیر روسیه: ایران و روسیه بر سر اتصال سیستم بانکی دو کشور به توافق رسیدند
هم اکنون بخوانید

وی بابیان اینکه امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند، ابراز داشت: نور قرآن باعث شده بعد از بیش از هفت دهه، جوانانی که حتی در روز اشغال فلسطین نبودند از رژیم صهیونیستی نفرت داشته و با آنها مبارزه کنند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا