لیگ قهرمانان اروپا| منچسترسیتی حریف رئال مادرید شد/ صعود لیورپول در فستیوال گل آنفیلد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین شب از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران دو بازی برگزار شد که در پایان آنها دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و لیورپول جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید، تیم منچسترسیتی میهمان اتلتیکومادرید بود که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم هیچ گلی نداشت. این نتیجه اما به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شد، چرا که آنها با توجه به برد یک بر صفر در بازی خانگی دور رفت، در مجموع دو دیدار با همین نتیجه پیروز شدند و به مرحله بعدی صعود کردند. در دقیقه ۱+۹۰ این بازی فلیپه مدافع روخی‌بلانکو با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و تیم میزبان را ۱۰ نفره کرد.

بازی همزمان که بین تیم‌های لیورپول و بنفیکا در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، اما برخلاف مصاف اتلتیکو و سیتی پرگل از آب درآمد و دو تیم در پایان به تساوی ۳-۳ رضایت دادند.

لیورپول که به واسطه برد ۳ بر یک دور رفت در خانه حریف، کار نسبتاً آسان‌تری برای صعود داشت، با گلزنی کوناته در دقیقه ۲۱ پیش افتاد. گونسالو راموس در دقیقه ۳۲ گل تساوی را برای بنفیکا زد، اما لیورپول دو بار دیگر در دقایق ۵۵ و ۶۵ توسط فیرمینو دروازه میهمان پرتغالی را باز کرد. بنفیکا هم در این ماراتن گلزنی کم نیاورد و دو گل خورده در نیمه دوم را در دقایق ۷۳ و ۸۲ به ترتیب توسط یارمچوک و داروین نونیز پاسخ داد. هیچکدام از این گل‌ها اما باعث صعود بنفیکا نشدند و این لیورپول بود که با برتری ۶ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به مرحله نیمه نهایی رفت و آنجا باید با شگفتی‌ساز غول‌کش مسابقات، ویارئال پیکار کند.

برگزاری جام باشگاه‌های جهان در کشتی فرنگی منوط به نتیجه فینال لیگ
هم اکنون بخوانید

برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

دور رفت
منچسترسیتی – رئال مادرید، سه‌شنبه ۶ اردیبهشت در ورزشگاه اتحاد
لیورپول – ویارئال، چهارشنبه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه آنفیلد

دور برگشت
ویارئال – لیورپول، سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه سرامیکا
رئال مادرید – منچسترسیتی، ۱۴ اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو

فینال مسابقات روز هفتم خرداد در ورزشگاه استاده فرانس شهر پاریس برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا