حل فوری مشکلات صنعتی و تولیدی در راس برنامه مدیران باشد

استاندار تهران گفت: مساله حل فوری مشکلات صنعتی و تولیدی باید در راس برنامه‌ای مدیران استان در سال جدید باشد و معتقدم باید فکری برای ایجاد نقطه اتصال متقاضیان کار و مراکز کاریابی در استان تهران کنیم.


به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، هشتاد و پنجمین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان تهران به ریاست محسن منصوری استاندار تهران در محل اتاق بازرگانی استان تهران برگزار شد.


منصوری در ابتدای این جلسه، ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای بهرمندی از فیوضات معنوی این ماه برشمرد و اظهار داشت: امیدوارم همه مدیران از فرصت عبادت و خدمت توأمان به مردم شریف استان بهره لازم ببرند.


وی پیگیری مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استان تهران را یکی از وظایف ذاتی این شورا دانست و تاکید کرد: متاسفانه یکی از مواردی که در نظام اداری استان مغفول می‌ماند پیگیری مصوبات جلسات است.


استاندار تهران ادامه داد: حل فوری مشکلات صنعتی و تولیدی باید در راس برنامه‌ای مدیران استان در سال جدید باشد و معتقدم باید فکری برای ایجاد نقطه اتصال متقاضیان کار و مراکز کاریابی در استان تهران کنیم.


منصوری سپس گفت: امروز از ظرفیت بخش معدن در استان تهران از حیث صادرات و ایجاد اشتغال کمترین بهره را می‌بریم و باید در این خصوص تدبیر کنیم و از طرفی فعالین بخش معدن در استان تهران مطالبه جدی برای واردات ماشین آلات مربوط به استخراج داشتند که مقرر شد مکاتبه‌ای با معاون اول رئیس جمهور صورت گیرد.

مناسب‌سازی سراهای محله برای نابینایان، ناشنوایان و معلولان
هم اکنون بخوانید


استاندار تهران گفت: در خصوص کمبود نیروی کار ماهر و غیر ماهر در واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران اولویت استفاده از نیروی کار ایرانی است و در این مورد باید تدبیر شود تا از ظرفیت نیروی کار ایرانی استفاده شود البته در طرح جامع ساماندهی اتباع خارجی در استان تهران حتما فایل ویژه‌ای برای جبران کمبود نیروی کار در واحدهای تولیدی و صنعتی استان باز خواهیم کرد.


منصوری افزود: حدود ۲ میلیون نفر اتباع در استان تهران هستند که جمعیتی معادل چند استان دارند و حتما باید از ظرفیت اتباع استفاده کرد و ساماندهی شوند.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا