وزرا تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند

نماینده مردم محلات در مجلس تاکید کرد: گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده است که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند. تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند.


به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در تذکر شفاهی افزود: انتشار لیست ابربدهکاران بانکی کار درستی بود که جا دارد این مورد تشکر کنیم اما سوال اصلی این است کدام امضای طلایی موجب شد آنها از بانک‌ها وام بگیرند و این آقایان در ستاد چه کسی رژه می‌رفتند ای کاش اطلاعات تکمیلی نیز به زودی اعلام شود.


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در جهت حذف شرکت‌های واسطه که ظلم مضاعفی را به نیروهای شرکتی وارد می‌کنند  هرچه سریعتر لایحه تعیین تکلیف این نیروها را به مجلس ارائه دهد.


وی تأکید کرد: یک روز قیمت تولیدکننده و یک روز قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج می‌شود که این موضوع هم فروشندگان و هم مردم را سرگردان کرده است، از سوی دیگر گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده است که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند. تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند.


انتهای پیام/

مخبر درگذشت آیت‌الله سیدمحمد فقیه را تسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا