حدادیان: به فینال برویم یک استان را به ورزشگاه می‌آوریم/ دژاگه امسال نمی‌تواند به نساجی بیاید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا حدادیان پس از شکست استقلال و صعود نساجی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: فارغ از نتیجه من فکر می‌کنم نساجی شخصیت تیمی کاملی پیدا کرده است و همه تیم‌ها به تیم ما احترام می‌گذارند. این موضوع برای ما اهمیت دارد. بردها می‌آیند و می‌روند، ولی اسم نساجی باید در قلب تک تک مردم مازندران باشد و امیدوارم تیم ما دل مردم استان‌مان را شاد کند.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها می‌گفتند که برنده بازی استقلال و نساجی قهرمان جام حذفی می‌شود، گفت: این موضوع خواسته همه مردم مازندران است.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کنید فینال جام حذفی در قائمشهر برگزار خواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: قطعاً این اتفاق نمی‌افتد. تا جایی که من اطلاع دارم باید فینال در یک زمین بی‌طرف برگزار شود. چون تیم‌های تهران نیستند بهترین ورزشگاه، استادیوم آزادی است که بتوانیم از امکانات این ورزشگاه استفاده کنیم.

حدادیان در پاسخ به این سؤال که اگر تیمش به فینال برود چند اتوبوس به تهران می‌آورد، تصریح کرد: یک استان را به تهران می‌آورم.

وی در پاسخ به این سؤال که «مذاکره‌ای برای جذب دژاگه داشته‌اید؟»، خاطرنشان کرد: اشکان دژاگه شرایطی ندارد که امسال به نساجی ملحق شود، ان‌شا‌ءالله سال بعد با همفکری با سرمربی تیم تصمیمات خوبی گرفته می‌شود. استاندار محترم قول داده است که تیم را تقویت و در ورزشگاه وطنی بازی کنیم. همه می‌دانند که آن وقت چه نتایجی به دست می‌آید.

 

انتهای پیام/

قرعه‌کشی هندبال ساحلی قهرمانی جهان برگزار شد/همگروهی ایران با آمریکا
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا