جانملکی: رمضانی روی من خطا کرد/ اسلامی: خطای غلامی پنالتی بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی جانملکی پس از برتری تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: باید خدا را شکر کنیم که پس از مدت‌ها هواداران‌مان را دیدیم. دل‌مان برای‌شان تنگ شده بود و انرژی مثبت‌شان کنار ما بود. امیدوارم مرحله بعد را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به فینال برویم.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به داوری تصریح کرد: خودم در شرایط بازی بودم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم. فکر کنم آرمان رمضانی روی گلی که زد خطا کرد چون زانویم خون آمد. البته نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد.

به گزارش تسنیم، کریم اسلامی نیز پس از این دیدار در جمع خبرنگاران درباره اینکه چند بار در جریان بازی روی زمین افتاد که با اعتراض تماشاگران استقلال روبه‌رو شد، گفت: یک هفته با تیم تمرین نداشتم و در دیدار با فولاد خوزستان بازی نکردم. فشار روی من زیاد بود و از قصد خودم را روی زمین نمی‌انداختم. هواداران استقلال هم به من لطف داشتند.

وی در خصوص  صحنه برخورد روزبه چشمی و عارف غلامی با او در محوطه جریمه استقلال گفت: صد در صد این صحنه خطا بود. روزبه چشمی روی من خطا نکرد ولی عارف غلامی مرتکب خطا شد. شانس ما بود که پنالتی نگرفتند. اگر ‌برای استقلال بود، صد در صد پنالتی می‌گرفتند.

انتهای پیام/

انتخابی جام جهانی 2022| چین و عربستان امتیازات را تقسیم کردند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا