رشد ۵ هزار واحدی شاخص کل/ نگاهی به پیام‌های ناظر بورس

بیشترین افزایش قیمت به ترتیب عبارت بود از: وساپا، ورنا، شبهرن، چکاوه، البرز، ملت و خبهمن.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در ادامه سبزپوشی شاخص کل، امروز این شاخص با ۵ هزار و ۴۷۷ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۴۷۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن که وضعیت کلی بازار را بهتر نشان می‌دهد با ۳ هزار و ۵۵۰ واحد رشد به ۳۸۷ هزار واحد ارتقا یافت.


در بازار بورس امروز، نمادهای شپدیس، اخابر، وغدیر، همراه، نوری و وپارس بیشترین اثر مثبت و نماد شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. شستا، خمبهن، خگستر، خودرو، شپنا، خساپا و خپارس از پر تراکنش‌ترین نمادها بودند.


بیشترین افزایش قیمت به ترتیب عبارت بود از: وساپا، ورنا، شبهرن، چکاوه، البرز، ملت و خبهمن. بیشترین کاهش قیمت نیز به خرینگ، ثاباد، خنصیر، وبشهر، خکمک، شپارس فنورد تعلق داشت. نمادهای ورنا، وساپا، افران، همای، کمند، پارند و فردا بیشترین تقاضا را  داشتند و همای، یاقوت، فیروزا، صمعاد ۲۱۲ و کارین بیشترین عرضه را تجربه کردند.


نمادهای شپدیس، اخابر، وغدیر، همراه، نوری، وپارس و خبهمن امروز را با بیشترین افزایش ارزش بازار پشت سر گذاشتند. شستا، وبملت، حکشتی، خساپا، شپنا، ومعادن و وتجارت نیز  بازار امروز را با  بیشترین کاهش ارزش بازار به پایان رساندند.


پیام‌های نهاد ناظر بازار


امروز مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران در اطلاعیه‌ای از توقف نماد ثبهساز خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت بهساز کاشانه تهران (ثبهساز۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.»

صعود معاملات آپارتمانهای قدیمی + قیمت
هم اکنون بخوانید


بر اساس پیام ناظر بازار همچنین نمادهای ونیکی، ولغدر، قنیشا، شپنا نیز متوقف و نمادهای دیران، ولصنم و ورنا نیز بازگشایی شدند.


ادامه رشد شاخص کل فرابورس


شاخص کل فرابورس با ۱۲۹ واحد افزایش به عدد ۲۰ هزار و ۱۹۱ واحد رسید. نمادهای آریا، مارون، بپاس، ارفع، وسپهر، شرانل و صبا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند.  فرابورس، کرمان، آریا، تجلی، گدنا، فزر و بالاس از پر تراکنش‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.


نهاد ناظر فرابورس امروز از آغاز عملیات بازارگردانی در نماد معاملاتی کیمیا۱ و توقف نماد دسانکو۱ به دلیل اطلاعات با اهمیت گروه الف و همچنین توقف نماد معاملاتی اعتلا۱ خبر داد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا