دانلود آهنگ امو بند دلمو میخواد + بیوگرافی امو بند


قطعه جدید امو بند به نام «دلم میخواد» منتشر شد.


گروه موسیقی امو بند (Emo Band) یکی از گروههای جوان و پر طرفدار در موسیقی پاپ کشورمان است و با همکاری سه خواننده خوش صدا به نام های افشین کامیار، سعید قنبرپور و میثم کمالی و همچنین رضا پناهی به عنوان تنظیم کننده فعالیت خود را آغاز کردند و اولین آلبوم رسمی خود را با نام آرام در ۲۴ اردیبهشت سال ۹۶ منتشر کردند.


بیوگرافی مختصر اعضای گروه


افشین کامیار متولد ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۷۱  در تهران و … وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به خواندن و نوازندگی پیانو داشت. در دوران تحصیلات دبیرستان در سن ۱۶ سالگی با رضا پناهی که در آن زمان نوازنده ویلن بود  و یک استودیو خانگی داشت آشنا شد. 


سعید قنبرپور ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۷۱ در آذربایجان شرقی متولد شد و اکنون ساکن تهران است. وی از دوران کودکی و نوجوانی علاقه شدیدی به خوانندگی داشت و در دوران تحصیلات راهنمایی برای مشارکت در سرود های مدرسه مورد استقبال معلمین و دوستانش قرار می گرفت. در سن ۱۵ سالگی پدر خود را بر اثر تصادف از دست داد و در کنار تحصیل به صورت نیمه وقت مشغول کار بود. در ۱۷ سالگی برای خود گیتار خرید و در کلاسهای آموزشی شرکت کرد.


میثم کمالی متولد ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۲ در خراسان رضویو در حال حاضر ساکن تهران است. از کودکی به خوانندگی علاقه داشت و همیشه در گروه های سرود مدرسه به عنوان تکخوان گروه برگزیده میشد. بعد از چند سال تصمیم گرفت یک قطعه برای خودش بخواند. برای ضبط صدا و تنظیم این کار به استودیو رضا پناهی رفت.

رشد کم رمق شاخص کل بورس
هم اکنون بخوانید


بدین ترتیب اعضای امو بند در این استودیو با هم آشنا شده و تصمیم به همکاری در قالب یک گروه گرفتند.


البته مدتی است که میثم کمالی بنا به دلایلی از این گروه جدا شده و به صورت مستقل فعالیت هنری خود را ادامه میدهد.


این گروه پرطرفدار و جوان پسند کارهای متعددی  همچون «دیوار»، «دلم میره برات»، «نه نگو نه»، «تو فرق داری»، «ماه خوشگلم»، «همدم»، «میدونستم» و … را منتشر کرده اند.


جدیدترین قطعه این گروه «دلم میخواد» با ترانه محمد مبارکی، موزیک محمد محتشمی و تنظیم رضا پناهی به تازگی منتشر شده است.


هم اکنون میتوانید برای شنیدن قطعه جدید اموبند و همچنین برای دانلود آهنگ های شاد و ریتمیک، دانلود آهنگ های غمگین و احساسی و دسترسی به آرشیو هنرمندان خوش صدای کشور به لینک زیر مراجعه کنید :


دانلود آهنگ های جدید


پایان رپرتاژ آگهی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا