محمدی‌راد: امیدوارم سپاهان با مربی و تفکر جدید به اهدافش برسد/ علاقه زیادی به شیوه کار هینن دارم

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد لیگ برتر فصل گذشته والیبال اظهار داشت: نسبت به دو سال قبل که درگیر کرونا بودیم، لیگِ بهتر و با ‌کیفیت‌تری دیدیم و در واقع با شرایط حاکم خودمان را وفق دادیم. مرحله گروهی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار شد که کار بسیار خوب و ارزنده‌ای بود. فلسفه لیگ، رفت و برگشت بودن مسابقات است و خودم دوست داشتم که مرحله پلی‌آف نیز به صورت رفت و برگشت برگزار شود. بازگشت تماشاگران به سالن‌ها هم اتفاق خوبی بود.

وی ادامه داد: به لحاظ کیفیت بازی‌ها و نحوه برگزاری، نمره خوبی به لیگ می‌دهم. در نیم فصل دوم بازی‌ها کسل کننده شد و تعداد مسافرت‌ها، کیفیت لیگ را پایین آورد. حضور بازیکنان جوان نیز در لیگ برتر برای من جذابیت خاصی داشت. در هر تیم می‌شد یک یا دو بازیکن جوان را نام برد که در حال درخشش در تیم خود هستند. روی هم رفته لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم والیبال سپاهان در مورد عملکرد تیم سابقش در لیگ ۱۴۰۰ گفت: در تمام طول لیگ، عملکرد خوبی داشتیم و در مرحله گروهی با اختلاف در صدر جدول قرار داشتیم. حتی در مواردی هم که با شکست روبه‌رو شدیم، صدرنشینی ما تغییری نکرد. مرحله نخست پلی‌آف را به خوبی مقابل پاس گرگان پشت سر گذاشتیم و قبل از بازی با پیکان از تمام شرایط تیم راضی بودیم.

محمدی‌راد در مورد شکست مقابل پیکان و عدم راهیابی به فینال گفت: اگر در این مورد ساده صحبت کنم باید بگویم واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی برای ما افتاد. تمام تلاش خود را کردیم و از همه دانش‌مان بهره بردیم. از لحاظ روحی تلاش کردیم بازیکنان در آرامش کامل باشند. باشگاه نیز همه امکانات را برای ما مهیا کرد ولی نتوانستیم مقابل پیکان عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

روابط دوستانه با همسایگان، ظرفیت‌های فراموش‌شده اقتصاد ملی را فعال می‌کند
هم اکنون بخوانید

محمدی‌راد تصریح کرد: شکست قسمتی از ورزش بوده و این برای من کاملاً تعریف شده است. من خودم را در این مورد مقصر می‌دانم. باشگاه برای ما به هیچ عنوان کم نگذاشت و بازیکنان نیز تمام توان خود را برای پیروز شدن به کار گرفتند. همین نتیجه سبب شد که از دوستانم در باشگاه سپاهان خداحافظی کنم. امیدوارم سپاهان با حضور مربی و تفکر جدید به اهدافی که مدنظر باشگاه است برسد.

مربی پیشین تیم ملی در مورد حضور در دوره بین المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال به تسنیم گفت: علاقه بسیار زیادی به شیوه کار و مربیگری ویتال هینن داشتم. منتظر فرصتی بودم تا بتوانم حرف‌های او را گوش کنم و خوشبختانه این اتفاق در ایران افتاد.

سرمربی پیشین تیم والیبال سپاهان ادامه داد: هینن یکی از بهترین مربیان دنیاست. خوشحالم که مربیان زیادی در این کلاس شرکت کردند و استقبال خوبی از این همایش به عمل آمد. فکر می‌کنم او هم از دیدن این تعداد مربی هیجان زده شد. گوش کردن به صحبت‌های یکی از بهترین مربیان جهان علاوه بر اینکه نکات آموزنده زیادی دارد افتخار زیادی برای تک تک ما خواهد بود.

محمدی راد یادآور شد: هینن در مورد مطالب زیادی صحبت کرد که شامل مدیریت، شیوه تمرینات و مسائل روحی روانی حاکم بر تیم بود. هینن، زبانزد خاص و عام است و فکر می‌کنم تصمیماتی که گرفت و کارهایی که انجام داده نیز خاصِ خودش بود که شاید توسط هیچ‌کدام از مربیان دیگر اجرا نشود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا