عطایی: براساس نیاز قطعا از بازیکنان باتجربه استفاده خواهد شد/ قراردادم با فدراسیون هنوز امضا نشده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در نشست خبری امروز خود با اشاره به برنامه‌های پرفشار تیم ملی گفت: سال سنگینی پیش رو داریم که شامل لیگ ملت‌ها، بازی‌های کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی است. با توجه به فشردگی سعی کردیم با ۲۵ بازیکن اردوهای ملی را شروع کنیم. البته تا پایان باشگاه‌های آسیا نیز ۱۰ الی ۱۲ بازیکن به اردوها اضافه خواهند شد و در نهایت یک تیم راهی لیگ ملت‌ها و تیم دیگر راهی بازی‌های کشورهای اسلامی می‌شوند.

وی افزود: این نکته را بگویم که معمولا با تغییراتی مقاومتی همراه است. ما سالیان سال ترکیبی ثابت داشتیم ولی احساس نیاز به تغییرات بود و سعی کردیم تیمی شکل بگیرد که هدف نهایی آن المپیک ۲۰۲۴ باشد. تعدادی از بازیکنان که تجربه بیشتری داشتند فعلا در ترکیب نخواهند بود و در آینده براساس نیاز قطعا از بازیکنان استفاده خواهد شد، ولی قطعا زمان استفاده از این بازیکنان برعهده کادرفنی خواهد بود. جا دارد از سعید معروف به خاطر خدماتش که منشا موفقیت بود، تشکر می‌کنم. بخش عمده‌ای از موفقیت‌های تیم ملی سهم او بود به سعید معروف برمی‌گشت و بازیکنانی چون موسوی و غفور بود. تعدادی از ابرستاره‌ها را فعلا در اختیار نداریم. سعید بازیکن عاقلی است خداحافظی از تیم ملی تصمیم شخصی او بود. برایش آرزو داریم در هر کجا هست موفق باشد. امیدوارم بتوانیم والیبال را به سرمنزل مقصود برسانیم.

عطایی با اشاره به شرایط مصدومان تیم ملی گفت: ما سه الی ۴ بازیکن مصدوم داریم که برخی تحت عمل جراحی قرار گرفتند ولی از امروز همه در اختیار تیم ملی و تحت مراقبت‌های پزشکی خواهند بود. به لیگ ملت‌ها نگاه نتیجه گرا نداریم و سعی می‌کنیم به بازیکنانی که کمتر بازی داشتند بازی بدهیم و مصدومان هم در این شرایط قرار خواهند گرفت ولی اگر مصدومیت‌ها تشدید شود قطعا به بازیکنان بازی نخواهیم داد.

میکائیلی: امیدوارم کادرفنی جدید تیم ملی کشتی نجاتی را احیا کند
هم اکنون بخوانید

وی در واکنش به این‌که قرارداد و دستمزد توتولو به عنوان دستیار او مشخص شده ولی خودش به عنوان سرمربی ایرانی قرارداد ندارد، تاکید کرد: بله توتولو با تیم ملی و فدراسیون والیبال برای همکاری به توافق رسید. در جریان مباحث مالی توتول نیستم. بدنساز لهستانی هم به تیم ملی اضافه خواهد شد و به عنوان مربی و بدنساز به تیم ملی اضافه خواهند شد. او در کنار آنتیگا مربی و بدنساز بوده و سه سال با او همکاری کرده است. درخصوص قرارداد خودم هم بگویم که بحث مربی ایران مغفول مانده و من هم از این ماجرا مستثنا نیستم. قرارداد مالی ندارم و درگیر مسائل مالی نیستم. البته علاقه‌مندی من این است که یک جا کار کنم و فقط مربی تیم ملی باشم و در باشگاه فعالیت نداشته باشم و در پروسه فعالیت باشگاه‌ها درگیر مطالعه باشم. اردوهای ملی از عصر امروز شروع می‌شود. مراحل تمرینی ما بر اساس شرایط مسابقات طراحی شده است. سه روز تمرین و یک یا دو روز استراحت تا شروع لیگ ملت‌ها از جمله برنامه‌های تمرینی‌ ماست. بازی‌های تدارکاتی را پیگیری کردیم و به چند کشور نامه زدیم. سعی می‌کنیم بازی تدارکاتی داشته باشیم که به دردمان بخورد و با تیم‌هایی بازی کنیم که خروجی خوبی داشته باشیم. بازی با آرژانتین، اگر نهایی شود قبل از اعزام به برزیل انجام خواهد شد.

 

 

ادامه دارد …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا