دیدار فرمانده نهاجا با همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت بیست و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی با همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حمید واحدی به مناسبت بیست و سومین سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی به همراه رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، همزمان با سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور در منزل شهید صیاد شیرازی با خانواده و همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.


وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی با اشاره به اخلاص بی‌بدیل شهید صیاد شیرازی گفت: امروز نام شهید شیرازی قوت قلبی برای مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران است، مردی که مرزهای مجاهدت و از خودگذشتگی را با اخلاصی مثال‌زدنی در نبردید و به دیدار معشوق شتافت، مردی که نامش لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت و تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های آنان را بر هم می‌زد. 


فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: این همان مؤلفه‌ای است که مردان نیک و پاک سیرت از آن برخوردارند، مردانی که سربلندی کشورشان را ارجح از هر چیز دیگری می‌دانستند و تا جان در بدن داشتند در این راه عاشقانه کوشیدند، لیکن بی‌تردید امروز در جای جای این میهن اسلامی اگر بخواهیم الگویی از وحدت و اخوت را مثال بزنیم نام شهید صیاد شیرازی در اوج این اسامی خواهد درخشید.


به گفته واحدی، شهید شیرازی اسوه پایمردی و استقامت بود و این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست و همچون خورشیدی تابناک آشکار و روشن است، خورشیدی که هیچگاه طلوع نخواهد کرد، چرا که رهروان شهیدانی چون شهید صیاد شیرازی همواره پای کار هستند و تا رسیدن به هدف والای نظام جمهوری اسلامی ایران دمی از پای نخواهند ایستاد.

اشتباه پرتعداد داور دیدار پرسپولیس - ون‌پارس از زبان کارشناس داوری
هم اکنون بخوانید


وی با اشاره به صبر و شکیبایی و شهامت بی‌بدیل همسر این شهید والامقام اظهار داشت: قطعا اجر شما نزد خداوند متعال کمتر از آن شهید عزیز نیست و پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و همراهی و سلوک زینبی شما دیده می‌شود.


در ادامه این دیدار، همسر شهید صیاد شیرازی با بیان خاطراتی از ایشان تصریح کرد: همسرم برای شهادت در راه خدا لحظه شماری می‌کرد و من این عشق و علاقه او به شهادت را خود نظاره‌گر بودم، او همواره در صدد حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارتقای ارزش‌های انقلابی بود و بحمدالله تا جایی که می‌توانست در این راه کوشید و در نهایت به آرزوی ابدی خود رسید.


در این دیدار، فرمانده نیروی هوایی ارتش با اهدای لوح، از مقام شامخ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سیره زندگانی زینبی همسر ایشان تجلیل کرد.


انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا